Avro 504S

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Avro 504S

アブロ 504 S

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Avro 504S Avro 504S
    Originální název:
    Original Name:
    アブロ 504 S
    Kategorie:
    Category:
    cvičný letoun trainer aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    中岛飞行机製作所翔 - Nakajima Hikoki Seisaku Sho and
    愛知とけい電気太陽 - Aichi Tokei Denki Kabushiki Kaisha
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1922-DD.MM.1929
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    50 - 100
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    plováky floats
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    656 kg 1446 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    907 kg 2000 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,973 m 36ft
    Délka:
    Length:
    9,750 m 31ft 11,86in
    Výška:
    Height:
    3,894 m 12ft 9,31in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    30,66 m2 330.02 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    29,54 kg/m2 6.05 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Le Rhône 9 vzduchem chlazený rotační devítiválec o výkonu 89,5 kW.
    Vrtule dvoulistá dřevěná, později čtyřlistá nestavitelná o průměru 2 740 mm
    Le Rhône 9 nine-cylinder air-cooled rotary engine, rated at 120 hp for take-off,
    driving a two-blade wooden propeller later four-blade fixed-pitch propeller of the diameter 9ft.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    133 km/h v 0 m 82.6 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    99 km/h v ? m 61.5 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    42,0 min do 3000 m 42,0 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    3597 m 11800 ft
    Dolet:
    Range:
    338 km 210 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm One flexible 0.303 machine-gun.
    Uživatelské státy:
    User States:
    Japonsko (Císařské námořní letectvo) Japan (Imperial Japanese Navy Air Service)
    Poznámka:
    Note:
    Letová vytrvalost: 3 h Endurance: 3 hours
    Zdroje:
    Sources:
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 díl 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
    forum.axishistory.com
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70751#249243Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Fotografie japonských plovákových "pětsetčtyřek"




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/70751#249248Verze : 0
    MOD