Lavočkin La-130R

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Lavočkin La-130R

Lavochkin La-130R / Лавочкин Ла-130Р

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Lavočkin La-130R Lavochkin La-130R
    Originální název:
    Original Name:
    Лавочкин Ла-130Р
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1946-DD.MM.1946 Chimkovský letecký závod č. 301, Chimki /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1946-DD.MM.1946
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 (nedokončen / not completed)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    3072 kg 6773 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3590 kg 7915 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,80 m 32ft 1,82in
    Délka:
    Length:
    8,76 m 28ft 8,87in
    Výška:
    Height:
    ? m ?
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    17,62 m2 189.66 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový a raketový piston and rocket
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    1x Švecov AŠ-82FN o max. výkonu 1361 kW/1850 hp
    třílistá stavitelná vrtule VIŠ-105V-4
    1x Gluško RD-1ChZ o tahu 2,94 kN
    1x Shvetsov ASh-82FN, max. power 1825 hp
    three-bladed variable-pitch propeller VISh-105V-4
    1x Glushko RD-1ChZ, thrust 661 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    560 kg 1235 lb
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    830 km/h v 8000 m 515.7 mph in 26247 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3,1 min do 5000 m 3,1 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    12000 m 39370 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    750 km 466 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x kanon NS-23S ráže 23 mm, 90 nábojů každý 2x 23 mm NS-23S cannon, 90 rpg
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Nedokončený prototyp z roku 1946! Projekt byl zastaven před dohotovením prvního letuschopného stroje, výkon jsou vypočtené.
    Myšlenka zástavby raketového motoru umístěného na zádi letounu pod SOP
    byla konečně opuštěna ve prospěch modernějších a výhodnějších řešení.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Якубович, Николай. Истребители Лавочкина: Сломавшие хребет Люфтваффе. Яуза, Москва 2008. ISBN 978-5-699-27288-4.
    Якубович, Николай. Все самолеты Лавочкина: коллекционное издание. Яуза, Москва 2013. ISBN 978-5-699-63558-0.
    Dvořák. Petr. Lavočkin La-9/La-11, HPM 2003/06-07.
    ruslet.webnode.cz
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/71271#250968Verze : 1