CZE - Tatra 815-2 TERRN°1 Multilift Mk.IV (přepravník kontejnerů)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

CZE - Tatra 815-2 TERRN°1 Multilift Mk.IV (přepravník kontejnerů)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Tatra 815-2 TERRN°1 Multilift Mk.IV Tatra 815-2 TERRN°1 Multilift Mk.IV
    Originální název:
    Original Name:
    Tatra 815-2 TERRN°1 Multilift Mk.IV
    Kategorie:
    Category:
    nosič kontejnerů container carrier
    Výrobce:
    Producer:
    OKD Doprava, Ostrava [finální montáž / finaly assembly]
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.2006-DD.MM.2007
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    24
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.2006
    Obsluha:
    Crew:
    1
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Podvozek:
    Chassis:
    Tatra 815-270R84 41 300 8x8.2
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    157501) kg 347231) lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    410002) kg 903902) lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    85333) mm 27ft 11,93in3)
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2550 mm 8ft 4,39in
    Celková výška:
    Overall Height:
    31554) mm 10ft 4,2in4)
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    223 mm 8,77in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    1650 mm - 2600 mm - 1450 mm 64,95in - 102,36in - 57,09in
    Rozchod:
    Track:
    2034 mm - přední nápravy
    2054 mm - zadní nápravy
    80,08in - front axles
    80,87in - rear axles
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    Tatra T3B-928-70
    - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 2
    - počet válců: 8
    - objem válců: 12 667 cm3
    - maximální točivý moment: 1830 Nm při 1200 ot/min
    - maximální výkon: 300 kW při 1800 ot/min
    Tatra T3B-928-70
    air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 2 emission standards
    - number of cylinders: 8
    - swept volume: 773 cu in
    - maximum torque: 1350 lb.ft at 1200 rpm
    - maximum power output: 402 hp (408 PS) at 1800 rpm
    Převodovka:
    Gearbox:
    Tatra 14 TS 180T
    - synchronizovaná 7+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou
    Tatra 14 TS 180T
    - synchromesh gearbox with semiautomatic split, 7 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting by means of a gear shift lever with pre-selector
    Spojka:
    Clutch:
    MFZ 1x430
    - jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem
    MFZ 1x430
    - single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    320 l 70.39 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    85 km/h 52.8 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    ? l/100 km ? mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    800 km 497 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    34 ° / ? °
    Svah:
    Gradient:
    325) ° 705) %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    1,9 m 74,8in
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    0,4 m 15,7in
    Brodivost:
    Fording Depth:
    1,2 m 31,5in
    Nástavba:
    Superstructure:
    jednoramenný hákový nakladač Multilift Mk.IV:
    - čas nakládání / skládání kontejneru: 25 s / 30 s
    - zvedací výkon mechanismu: max. 16500 kg
    - kontejnery: ISO 1C, ISO 1CC, flatrack
    Multilift Mk.IV single-hook container loader:
    - time needed for container loading/unloading: 25 s / 30 s
    - lifting power: 36376 lb
    - containers: ISO 1C, ISO 1CC, flatrack
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    1) užitečné zatížení: 17000 kg
    2) celková hmotnost jízdní soupravy: 60500 kg
    3) bez kontejneru, 9066 mm s kontejnerem
    4) bez kontejneru, ? mm s kontejnerem
    5) při 32000 kg
    1) payload: 37479 lb
    2) gross combination weight: 133380 lb
    3) without container, 29ft 8,93in with container
    4) without container, ?ft ?in with container
    5) at 70548 lb
    Zdroje:
    Sources:
    firemní materiály Tatra
    IDEB 2008
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/71934#253549Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Multilifty pro slovenskou armádu


    Multilift MK.IV na podvozku Tatra 815-270R84 41 300 8x8.2/261 používají pouze OS SR. Prvních 20 vozů bylo slovenské armádě dodáno na podzim 2006, další čtyři pak na Slovensko putovaly na začátku roku 2007.


    Fotografie: Tatra





    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/71934#215604Verze : 1
    Avatar
    T815-2 TERRN°1 Multilift Mk.IV, Multifunkčný prápor, kurz obsluh nosičů kontejnerů Multilift MK.IV a Steelbro KL 300/61, 18.11.-27.11.2009.


    Fotografie: Multifunkčný prápor











    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/71934#382580Verze : 1
    MOD
    Avatar
    Na Multilift Mk.IV na podvozku Tatra 815-270R84 41 300 8x8.2 sa vojskové skúšky začali 5.3.2007 a trvali do 30.3.2007. Vojskové skúšky nedopadli práve najlepšie - komisia kritizovala najmä nedostatočnú protikoróznu ochranu viacerých častí vozidla, ďalej to, že vozidlo nie je schopné prekonávať a vôbec pracovať v málospevnenom teréne, s čím súvisí aj nedostatočná ochrana podvozkových častí, klimatizácie, ale aj svetlometov a svetlometov do hlmy pred možným poškodením. Kuriózne sa javí to, že vo vozidle na ktorom boli vykonávané vojskové skúšky nebolo kde odložiť osobnú zbraň vodiča a spolujazdca (čo je u vozidla ponúkaného do armády prinajmenšom zvláštne). Voči výrobcovi bolo uplatnené reklamačné konanie na odstránenie nedostatkov a vozidlo bolo zaradené do výzbroje.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/71934#382066Verze : 0
    MOD