Keystone B-3A

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Keystone B-3A

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Keystone B-3A Keystone B-3A
    Originální název:
    Original Name:
    Keystone B-3A
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.10.1930-DD.03.1931 Keystone Aircraft Corp., Bristol, Pennsylvania
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.10.1930-DD.03.1931
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    36 (30-281/316)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    5
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    3495 kg 7705 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    5875 kg 12952 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22.78 m 74ft 9in
    Délka:
    Length:
    14.88 m 48ft 10in
    Výška:
    Height:
    4.8 m 15ft 9in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    106.37 m2 1145 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Pratt & Whitney R-1690-3 Hornet o výkonu 391 kW
    dvoulistá kovová vrtule
    Pratt & Whitney R-1690-3 Hornet, power 525 hp
    two-bladed metal propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    183.5 km/h v 0 m 114 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    157.7 km/h v ? m 98 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    3.3 m/s 650 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    9.4 min do 1524 m 9.4 min to 5000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    3871 m 12700 ft
    Dolet:
    Range:
    1384 km 860 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kulomet Browning ráže 7,62 mm na přídi
    1x pohyblivý kulomet Browning ráže 7,62 mm na hřbetě
    1x pohyblivý kulomet Browning ráže 7,62 mm v podlaze

    1134 kg pum
    1x flexible .30 Browning machine gun in nose
    1x flexible .30 Browning machine gun, ventral position
    1x flexible .30 Browning machine gun, dorsal position

    2500 lb of bombs
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    http://joebaugher.com/usaf_bombers/lb10.html
    www.nationalmuseum.af.mil
    www.americancombatplanes.com


    Letka bombardérů B-3A. Město pod nimi pravděpodobně bude Atlantic City.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72067#461811Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Keystone B-3A

    15. března 1930 bylo americkým armádním letectvem objednáno 63 bombardérů Keystone LB-10A, vycházejících z prototypu LB-10. Od něho se lišily křídly se zkráceným rozpětím, a měly jiné motory - Pratt & Whitney R-1690. Došlo také ke změně výzbroje, v této době začaly být ještě prvoválečné kulomety Lewis nahrazovány Browningy. Brzy po uzavření smlouvy armádní letectvo sjednotilo své dosavadní tři bombardovací kategorie do jedné a LB-10A byly ještě před převzetím prvního stroje přejmenovány mna B-3A. Po dodání 36. stroje byl zbytek objednávky změněn na variantu B-5A, která měla opět motory Wright R-1750. Čtyři stroje, 30-281 a 30-350 až 30-352, byly brzy konvertovány na jiné varianty - první z nich na Y1B-4, ostatní na Y1B-6. Většina z ostatních strojů bylo nejprve přiděleno 6. smíšené skupině na France Field v panamské kanálové zóně a 4. smíšené skupině na filipínské základně Nichols Field. V červnu 1932 byla na Rockwell Field aktivována také 19. bombardovací skupina s devíti B-3A. Z první linie byly vyřazovány až v roce 1938, kdy osádky přesedaly často přímo na B-17, a v pomocných rolích setrvaly ještě několik let. Poslední jednotkou, která B-3A používala, byla pravděpodobně 2. pozorovací letka na základně Nichols Field na Filipínách.

    http://www.airwar.ru/enc/bww1/lb10.html
    http://home.att.net/~jbaugher2/lb10.html
    http://home.att.net/~jbaugher2/b3.html
    www.nationalmuseum.af.mil
    www.nationalmuseum.af.mil
    www.nationalmuseum.af.mil
    http://www.aerofiles.com/_keys.html







    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72067#254282Verze : 0
    MOD