Consolidated A-11

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Consolidated A-11

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Consolidated A-11 Consolidated A-11
    Originální název:
    Original Name:
    Consolidated A-11
    Kategorie:
    Category:
    bitevní letoun attack aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1932-DD.MM.1934 Consolidated Aircraft Corp., Buffalo, New York
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1932-DD.MM.1934
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    5 ((32-322, 33-308/311)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1726 kg 3805 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2490 kg 5490 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    13.39 m 43ft 11in
    Délka:
    Length:
    8.92 m 29ft 3in
    Výška:
    Height:
    3 m 9ft 10in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    27.59 m2 297 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Curtiss V-1570-59 Conqueror o výkonu 466 kW Curtiss V-1570-59 Conqueror, power 675 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    366.9 km/h v 0 m 228 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    310.6 km/h v ? m 193 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3.4 min do 1524 m 3.4 min to 5000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    7102 m 23300 ft
    Dolet:
    Range:
    756.4 km 470 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1528.9 km 950 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    4x pevný 7,62mm kulomet Browning v přídi
    1x pohyblivý 7,62mm kulomet Browning v zadní kabině

    4x 55kg puma
    4x fixed .30 Browning machine gun
    1x flexible .30 Browning machine gun

    4x 122 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Wegg, John. General Dynamics Aircraft and their Predecessors. Naval Institute Press, Annopolis 1990. ISBN 0-87021-233-8.
    www.nationalmuseum.af.mil
    http://joebaugher.com/usattack/a11.html
    http://www.aerofiles.com/_conso.html





    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72210#254999Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Consolidated A-11

    V roce 1931 zbankrotovala holdingová společnost Detroit Aircraft, vlastnící v té době továrnu Lockheed, a její konstruktér Robert J. Woods přešel do Consolidated Aircraft. S ním přišel do firmy i projekt YP-24, na kterém pracoval v předchozím zaměstnání, a jeho útočná obdoba A-9. Wood projekt přepracoval do podoby Consolidated Y1A-11, což byl druhý drak Y1P-25 s motorem bez turbokompresoru, nižší směrovkou a větší hlavňovou výzbrojí.

    YA-11 byl zničen 20. ledna při havárii. Krátké testy ovšem ukázaly nadějnost koncepce s tím, že havárie nezavinila konstrukční chyba. Proto byly armádou objednány čtyři stroje A-11. Tyto stroje měly některá zlepšení, zmizely kryty podvozkových noh, zatahovací systém (u obou verzí zatahovaný ručně) byl zjednodušen a třílistou vrtuli vystřídaly vrtule dvoulisté. Motor zůstal stejný, Curtiss Conqueror bez kompresoru.

    Přes dobré výsledky A-11 nebyly objednány další stroje, armáda považovala letadla s vodou chlazenými motory za příliš zranitelné palbou ze země a dala přednost typům s hvězdicovými motory, jako byl Curtiss A-12. Pouze jeden stroj našel další použití, když byl do něho v roce 1934 zastavěn nový motor Allison XV-1710-7 pro motorové testy. Tento stroj dostal označení XA-11A.


    Zdroj:
    www.nationalmuseum.af.mil
    www.nationalmuseum.af.mil
    www.nationalmuseum.af.mil
    http://www.aerofiles.com/_conso.html
    http://home.att.net/~jbaugher4/Adesig.html
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72210#254995Verze : 0
    MOD
    Avatar
    ...

    Consolidated A-11. Zdroj: http://www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/051116-F-1234P-054.jpg

    Consolidated Y1A-11. Zdroj: http://www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/060907-F-1234P-002.jpg
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72210#255000Verze : 0
    MOD