General Aviation XA-7

Fokker XA-7
     
Název:
Name:
General Aviation XA-7 General Aviation XA-7
Originální název:
Original Name:
General Aviation XA-7
Kategorie:
Category:
bitevní letoun attack aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1931-DD.MM.1931 General Aviation Corp., Teterboro, New Jersey
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1931-DD.MM.1931
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (30-226)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.04.1931
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1754 kg 3866 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2563 kg 5650 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14.25 m 46ft 9in
Délka:
Length:
9.45 m 31ft
Výška:
Height:
2.87 m 9ft 5in
Plocha křídla:
Wing Area:
30.94 m2 333 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Curtiss V-1570-27 Conqueror o výkonu 448 kW Curtiss V-1570-27 Conqueror, power 600 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
318 l 84 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
296.1 km/h v ? m 184 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
~5791 m ~19000 ft
Dolet:
Range:
~804.7 km ~500 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
4x pevný 7,62mm kulomet
1x pohyblivý 7,62mm kulomet v zadní kabině

4x 55kg bomba
4x fixed .30 machine gun
1x flexible .30 machine gun

4x 120 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
http://joebaugher.com/usattack/a7.html
www.nationalmuseum.af.mil
http://www.aerofiles.com/_fok.html

General Aviation XA-7 - http://www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/051116-F-1234P-028.jpg

www.nationalmuseum.af.mil
General Aviation XA-7 - http://www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/051116-F-1234P-027.jpg

www.nationalmuseum.af.mil
URL : https://www.valka.cz/General-Aviation-XA-7-t72314#255460 Verze : 0
Atlantic-Fokker A-7
(General Aviation A-7)


V roce 1930 byla vypsána soutěž o náhradu za dosluhující dvouplošné bitevní letouny Curtiss A-3. Firma Fokker Aviation Co. (pobočka holandské firmy, dříve pojmenovaná Atlantic Aircraft Co.) pro ni navrhla celokovový dolnoplošník s motorem Curtiss XV-1570-27 Conqueror, který byl armádou objednán 8. ledna 1930 jako XA-7. V době jeho dokončení už se firma, koupená rok předtím General Motors, jmenovala General Aviation, v pramenech se proto objevuje pod více jmény.


XA-7 měl úzké samonosné křídlo s pevným kapotovaným podvozkem, otevřenou kabinu a měl být vyzbrojen čtyřmi pevnými a jedním pohyblivým kulometem. Dokončen byl v dubnu 1931 a ještě před započetím testů na Wright Field mu byl upraven podvozek, který dostal plnou "kalhotovou" kapotáž, a příď, ale stále trpěl problémy s chlazením motoru. Testy armádu nepřesvědčily a dala přednost konkurenčnímu typu Curtiss A-8. A-7 byl pravděpodobně po ukončení testů sešrotován.
General Aviation XA-7 -


General Aviation XA-7 -


URL : https://www.valka.cz/General-Aviation-XA-7-t72314#255458 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více