Fokker XA-7

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Fokker XA-7

General Aviation XA-7

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    General Aviation XA-7 General Aviation XA-7
    Originální název:
    Original Name:
    General Aviation XA-7
    Kategorie:
    Category:
    bitevní letoun attack aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1930-DD.MM.1931 General Aviation Corp., Teterboro, New Jersey
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1930-DD.MM.1931
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 (30-226)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.04.1931
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1754 kg 3866 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2563 kg 5650 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    14.25 m 46ft 9in
    Délka:
    Length:
    9.45 m 31ft
    Výška:
    Height:
    2.87 m 9ft 5in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    30.94 m2 333 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Curtiss V-1570-27 Conqueror o výkonu 448 kW Curtiss V-1570-27 Conqueror, power 600 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    318 l 84 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    296.1 km/h v ? m 184 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ~5791 m ~19000 ft
    Dolet:
    Range:
    ~804.7 km ~500 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    4x pevný 7,62mm kulomet
    1x pohyblivý 7,62mm kulomet v zadní kabině

    4x 55kg bomba
    4x fixed .30 machine gun
    1x flexible .30 machine gun

    4x 120 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    http://joebaugher.com/usattack/a7.html
    www.nationalmuseum.af.mil
    http://www.aerofiles.com/_fok.html


    http://www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/051116-F-1234P-028.jpg

    http://www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/051116-F-1234P-027.jpg
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72314#255460Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Atlantic-Fokker A-7
    (General Aviation A-7)


    V roce 1930 byla vypsána soutěž o náhradu za dosluhující dvouplošné bitevní letouny Douglas A-2 a Curtiss A-3. Firma Fokker Aviation Co. (pobočka holandské firmy, dříve pojmenovaná Atlantic Aircraft Co.) pro ni navrhla celokovový dolnoplošník s motorem Curtiss XV-1570-27 Conqueror, který byl armádou objednán 8. ledna 1930 jako XA-7. V době jeho dokončení už se firma, koupená rok předtím General Motors, jmenovala General Aviation, v pramenech se proto objevuje pod více jmény.


    XA-7 měl úzké samonosné křídlo s pevným kapotovaným podvozkem, otevřenou kabinu a měl být vyzbrojen čtyřmi pevnými a jedním pohyblivým kulometem. Dokončen byl v dubnu 1931 a ještě před započetím testů na Wright Field mu byl upraven podvozek, který dostal plnou "kalhotovou" kapotáž, a příď, ale stále trpěl problémy s chlazením motoru. Testy armádu nepřesvědčily a dala přednost konkurenčnímu typu Curtiss A-8. A-7 byl pravděpodobně po ukončení testů sešrotován.




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72314#255458Verze : 0
    MOD