Avia BH-11E

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Avia BH-11E

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Avia BH-11E Avia BH-11E
    Originální název:
    Original Name:
    Avia BH-11E
    Kategorie:
    Category:
    jiná kategorie other category
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1925-DD.MM.1925 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1925-DD.MM.1925
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 (konverze BH-9)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    1 + 1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg 710 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg 1202 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    ? m 36ft 5in
    Délka:
    Length:
    ? m 21ft 5,48in
    Výška:
    Height:
    ? m ?
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    ? m2 178.68 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 6.72 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Walter NZ-60 o výkonu 44 kW/60 k
    Vrtule dřevěná dvoulistá
    Walter NZ-60, power 59 hp
    Propeller wooden two-blade
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    154 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m 83.9 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m 20 min to 6562 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m 13123 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km 279.6 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn

    Jednomotorový dvoumístný celodřevěný vzpěrový dolnoplošník s pevným podvozkem a ostruhou.
    Typ vznikl úpravou BH-9 L-BONH pro závod Coppa d'Italia, ročník 1925. Na upravené BH-9 získal tovární pilot Avie Fritsche celkem 1615 bodů a stal se vítězem tohoto ročníku. Zajímavostí bylo dosáhnutí minimální rychlosti 67,5km/h bez použití přistávacích klapek nebo slotů.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
    www.flightglobal.com



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72404#256130Verze : 0