Beech C-12 Huron

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Beech C-12 Huron

Přehled verzí

    Avatar

    Beech C-12 Huron - přehled verzí:


    - vojenská verze letounu Beech 200 Super King Air


    C-12A (firemní označení A200) - kurýrní a dopravní varianta civilního King Air 200 pro USAF a armádu, motory PT6A-38; 105 (91?) ks
    UC-12B (A200C) - transportní varianta s nákladními dveřmi pro námořnictvo, obdoba 200C Super King Air, motory PT6A-41; 66 ks
    NC-12B - námořní stroj s výmetníky sonarových bójí
    TC-12B - námořní cvičná varianta; 25 přejmenovaných UC-12B
    C-12C - obdoba C-12A se silnějšími motory PT6A-41 pro USAF a armádu; 14 ks + konverze C-12A
    C-12D (A200CT) - obdoba C-12C pro USAF s nákladními dveřmi a možností nést přídavné nádrže na koncích křídel; 45 ks
    UC-12D - stroje v podstatě shodné s C-12D pro armádu, 12 (6?) ks
    RC-12D Guardrail - létající platforma pro systém pro dálkové sledování komunikace a zaměřování AN/USD-9 Improved Guardrail V; 19 (13?) konverzí C-12D
    RC-12D-FW / FWC-12D - obdoba RC-12D pro izraelské letectvo, 5 ks
    C-12E - 29 C-12A vybavených motory PT6A-42 a přiřazenýchrůzným ambasádám
    C-12F - B200C pronajaté a později odprodané USAF jako spojovací; 66 ks
    UC-12F - obdoba C-12F pro námořnictvo, 12 ks
    RC-12F Guardrail - konverze UC-12F pro RANSAC, sledování pacifických raketových střelnic US Navy; 2 ks
    RC-12G Crazy Horse - armádní konverze C-12D pro elektronický průzkum; 9 ks
    RC-12H - obdoba RC-12D s modernizovaným systémem Guardrail V; 9 konverzí (C-12D?)
    C-12J - dopravní B1900C pro USAF; 6 ks + odkoupené civilní stroje
    RC-12K Guardrail - obdoba RC-12D s modernizovaným systémem Guardrail V, motory PT6A-67, nákladními dveřmi a zesíleným podvozkem; 18 ks + 9 konverzí C-12D
    C-12L - RU-21J přestavěné pro VIP dopravu
    UC-12M - námořní obdoba C-12F s modernizovanými kokpity; 12 ks
    RC-12M - konverze UC-12M pro RANSAC; 2 ks
    RC-12N Guardrail - varianta podobná RC-12K s vyšší vzletovou hmotností a širší paletou vybavení; 15 konverzí
    RC-12P Guardrail - obdoba RC-12N s mírně odlišným elektronickým vybavením; 5 ks + 7 konverzí RC-12N
    RC-12Q Guardrail - úprava pro satelitní retranslaci; 3 konverze RC-12P
    C-12R - konverze C-12F (nebo snad nově koupené B200C) se "skleněným" kokpitem Bendix; 29 ks
    C-12S - King Air 350/350i pro armádu, snad 3 ks včetně MC-12S
    C-12T - armádní C-12F s modernizovaným kokpitem, 23 ks
    C-12U - další modernizace C-12T
    C-12V - další modernizace C-12R
    MC-12W Liberty - varianta pro elektronický průzkum a sledování bojiště; 41 konverzí King Air 350/350ER
    UC-12W - King Air 350 pro námořnictvo, 6 ks
    RC-12X Guardrail - modernizace RC-12 se "skleněným" kokpitem a rozšířeným vybavením, 12? konverzí


    RU-21J - konverze tří 200 Super King Air pro elektronický průzkum


    Pelletier, A. J. Beech Aircraft and their Predecessors. Naval Institute Press, Annapolis 1995. ISBN 1-55750-062-2.
    http://www.aerofiles.com/_beech.html
    http://en.wikipedia.org/wiki/C-12_Huron
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/72965#258708Verze : 2
    MOD