RG-31 Mk.3 Nyala

     
Název:
Name:
RG-31 Mk.3 Nyala RG-31 Mk.3 Nyala
Originální název:
Original Name:
RG-31 Mk.3 Nyala
Výrobce:
Producer:
Land Systems OMC, Benoni
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Osádka:
Crew:
2+6
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
7286 kg 16063 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
1114 kg 2456 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
8400 kg 18519 lb
Celková délka:
Overall Length:
6400 mm 20ft 11,97in
Celková šířka:
Overall Width:
2505 mm 8ft 2,62in
Celková výška:
Overall Height:
2470 mm 8ft 1,23in
Světlá výška:
Ground Clearance:
322 mm 1ft 0,67in
Rozvor:
Wheelbase:
? mm ?
Rozchod:
Track:
? mm -
? mm -
? -
? -
Brzdová soustava:
Braking System:
? ?
Elektrický systém:
Electrical System:
? ?
Pneumatiky:
Tyres:
?
Pancéřování:
Armour:
odolné voči priamym účinkom striel do kalibru 7,62mm, črepinám granátocv do kalibru 155mm, mínam do hmotnosti 14 kg výbušniny (kolesá), resp. 7 kg (konštrukcia, dno korby)? -
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
a) Daimler-Benz OM 352A
b) Iveco Tector F4AE0681D
c) Detroit Diesel (iba RG-31 Charger)
d) Cummins 6.7L QSB
a) Daimler-Benz OM 352A
b) Iveco Tector F4AE0681D
c) Detroit Diesel (only RG-31 Charger)
d) Cummins 6.7L QSB
Převodovka:
Gearbox:
Allison AT545, automatická, 4 rýchlosti vpred, 1 vzad + prídavná dvojstupňová prevodovka Allison AT545, automatical, 4-spped forward, 1-speed backward, + additional gearboox with 2-speed
Spojka:
Clutch:
? -
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
- l - Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
100 km/h 62.1 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
30 l/100 km 9.42 mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
900 km 559.2 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
23 ° 50 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Výzbroj:
Armament:
podľa požiadaviek zákazníkov -
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
Podvozok Mamba APC


Verzia:
RG-31 Mk.3A
RG-31 Charger
RG-31 Sabre
Chassis Mamba APC


Version:
RG-31 Mk.3A
RG-31 Charger
RG-31 Sabre
Zdroje:
Sources:
Ing. Martinec Jan: Nabídka nových obrněných vozidel do AČR pro zahraniční mise; ATM 2007/07; ISSN1802-4823
en.wikipedia.org
URL : https://www.valka.cz/RG-31-Mk-3-Nyala-t73754#505791 Verze : 0
TTÚ:
dĺžka ................6 100 mm
šírka ................2 250 mm
výška ................2 700 mm
svetlá výška .........322 mm
prázdna hmotnosť .....7 286 kg
užitočná hnotnosť ....1 114 kg
maximálna hmotnosť ...8 400 kg
maximálna rýchlosť ...100 km/h
zrýchlenie z 0 na 60 km/h ...30,5 s
dojazd ...............600 km
stúpanie .............50 %
spotreba .............30 l / 100 km
osádka ...............vodič, veliteľ a 6 príslušníkov družstva
typ motora ...........ADE 366t
výkon motora .........125 kW pri 2800 ot/min
max. moment ..........560 Nm pri 1500 ot/min
počet valcov motora ..6
olejová náplň ........17,5 l
prevodovka ...........ALLISON AT545
4 rýchlosti vpred, 1 vzad
olejová náplň ........8,5 l


Na základe ústneho podania, toto vozidlo slúžilo v mierovej operácii UNDOF, v ktorej nahradilo vozidlá SISU. Po určitom čase boli Nyaly opäť nahradené vozidlami SISU.
Zdroj TTÚ : REUMTECH OMC



Zdroj fotografií:



www.militaryphotos.net
RG-31 Mk.3 Nyala -


RG-31 Mk.3 Nyala -


URL : https://www.valka.cz/RG-31-Mk-3-Nyala-t73754#261740 Verze : 0
Vozidlo vyrábí firma BAE Land Systems OMC z Jihoafrické republiky na podvozkové řadě vozidel Mamba. Pancéřovaní verze RG - 31 Mk5 poskytuje balistickou ochranu level 2 dle Stanag 4569.



Verze:



RG-31 Mk3A Nyala - verze na podvozku Mamba APC
RG-31 Sabre - přepravní zásobovací verze
RG-31 Mk5 Nyala - vylepšená základní verze
RG-31 Charger - verze pro US Army na základě Mk3 vybavená motorem Detroit Diesel verze na Mk5 je vybavena motorem Cummins
RG-31 Mk5E - je variantou Mk5 šasi vycházející z RG-33L, ale v úpravě 4x4.
RG-31 Mk5LHM v provedení pickup.


Motory:
dle přání zákazníka:
Catepillar o výkonu 95 kW (125 Hp)
Iveco Tector F4AE0681D
Daimler-Benz OM35A2 o výkonu 92 kW (123Hp)


Výzbroj:
věžový komplet Konsberg Protector M 151.
kulomet M2 ráže 12,7 mm


Zrychlení z 0 -60 km/h za 30,5 s.


Vozidlo se velmi dobře prodává na zahraničních trzích. Koncem roku 2008 vlastnily následující armády nemalé množství těchto vozů. Tyto vozidla jsou nyní hojně využivána ve všech typech nasazení v rámci bezpečnostních sil OSN (některé armády po dobré zkušenosti z těchto misí zvažují další nákupy). Za povšimnutí stojí kdo je nakupuje a kolik.


Výrobu a kooperaci pro americký trh zajišťuje General Dynamic Land Systems Canada.


Francie: 100 ks zapujčených od US námořnictva
Kanada: 75 ks
OSN: 30 ks
SAE: 76 ks
Španělsko: 100 ks
USA:
US Army:
RG-31 Charger - 148 ks
RG-31 Mk5 - 368 ks


US SOCOM: 50 ks


USMC:RG-33 - 1385 ks


Zdroj:
http://www.baesystems.com/Newsroom/index.htm
archiv autora



Poznámka
Dne 07.09.2009 složka přesunuta a vložen odkaz.


Moderátor Jiří Tintěra
URL : https://www.valka.cz/RG-31-Mk-3-Nyala-t73754#301401 Verze : 0
Nyala v službách OSN - misia UNDOF, rok 2005. Foto poskytnuté s láskavým dovolením od Cookie. Smile
RG-31 Mk.3 Nyala -


RG-31 Mk.3 Nyala -


RG-31 Mk.3 Nyala - Imitácia vjazdu do mínového poľa počas cvičenia.

Imitácia vjazdu do mínového poľa počas cvičenia.
URL : https://www.valka.cz/RG-31-Mk-3-Nyala-t73754#302921 Verze : 0
Odminovavaci RG31 pri hledani nastraznych vybusnych systemu v prusmyku Nawa v afghanske provincii Konar, 26.8.2010



U.S Army photo by Pfc. Cameron Boyd
RG-31 Mk.3 Nyala -


URL : https://www.valka.cz/RG-31-Mk-3-Nyala-t73754#371244 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více