RG-31 Mk.3 Nyala

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

RG-31 Mk.3 Nyala

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    RG-31 Mk.3 Nyala RG-31 Mk.3 Nyala
    Originální název:
    Original Name:
    RG-31 Mk.3 Nyala
    Výrobce:
    Producer:
    Land Systems OMC, Benoni
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR ?
    Osádka:
    Crew:
    2+6
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    4x4
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    7286 kg 16063 lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    1114 kg 2456 lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    8400 kg 18519 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    6400 mm 20ft 11,97in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2505 mm 8ft 2,62in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2470 mm 8ft 1,23in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    322 mm 1ft 0,67in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    ? mm ?
    Rozchod:
    Track:
    ? mm -
    ? mm -
    ? -
    ? -
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    ? ?
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    ? ?
    Pneumatiky:
    Tyres:
    ?
    Pancéřování:
    Armour:
    odolné voči priamym účinkom striel do kalibru 7,62mm, črepinám granátocv do kalibru 155mm, mínam do hmotnosti 14 kg výbušniny (kolesá), resp. 7 kg (konštrukcia, dno korby)? -
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    a) Daimler-Benz OM 352A
    b) Iveco Tector F4AE0681D
    c) Detroit Diesel (iba RG-31 Charger)
    d) Cummins 6.7L QSB
    a) Daimler-Benz OM 352A
    b) Iveco Tector F4AE0681D
    c) Detroit Diesel (only RG-31 Charger)
    d) Cummins 6.7L QSB
    Převodovka:
    Gearbox:
    Allison AT545, automatická, 4 rýchlosti vpred, 1 vzad + prídavná dvojstupňová prevodovka Allison AT545, automatical, 4-spped forward, 1-speed backward, + additional gearboox with 2-speed
    Spojka:
    Clutch:
    ? -
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    - l - Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    100 km/h 62.1 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    30 l/100 km 9.42 mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    900 km 559.2 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ? ° / ? °
    Svah:
    Gradient:
    23 ° 50 %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    ? m ?
    Výzbroj:
    Armament:
    podľa požiadaviek zákazníkov -
    Uživatelské státy:
    User States:




    Poznámka:
    Note:
    Podvozok Mamba APC


    Verzia:
    RG-31 Mk.3A
    RG-31 Charger
    RG-31 Sabre
    Chassis Mamba APC


    Version:
    RG-31 Mk.3A
    RG-31 Charger
    RG-31 Sabre
    Zdroje:
    Sources:
    Ing. Martinec Jan: Nabídka nových iobrněných vozidel do AČR prio zahraniční mise; ATM 2007/07; ISSN1802-4823
    en.wikipedia.org
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/73754#505791Verze : 0
    MOD
    Avatar
    TTÚ:
    dĺžka ................6 100 mm
    šírka ................2 250 mm
    výška ................2 700 mm
    svetlá výška .........322 mm
    prázdna hmotnosť .....7 286 kg
    užitočná hnotnosť ....1 114 kg
    maximálna hmotnosť ...8 400 kg
    maximálna rýchlosť ...100 km/h
    zrýchlenie z 0 na 60 km/h ...30,5 s
    dojazd ...............600 km
    stúpanie .............50 %
    spotreba .............30 l / 100 km
    osádka ...............vodič, veliteľ a 6 príslušníkov družstva
    typ motora ...........ADE 366t
    výkon motora .........125 kW pri 2800 ot/min
    max. moment ..........560 Nm pri 1500 ot/min
    počet valcov motora ..6
    olejová náplň ........17,5 l
    prevodovka ...........ALLISON AT545
    4 rýchlosti vpred, 1 vzad
    olejová náplň ........8,5 l


    Na základe ústneho podania, toto vozidlo slúžilo v mierovej operácii UNDOF, v ktorej nahradilo vozidlá SISU. Po určitom čase boli Nyaly opäť nahradené vozidlami SISU.
    Zdroj TTÚ : REUMTECH OMC



    Zdroj fotografií:



    www.militaryphotos.net




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/73754#261740Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Vozidlo vyrábí firma BAE Land Systems OMC z Jihoafrické republiky na podvozkové řadě vozidel Mamba. Pancéřovaní verze RG - 31 Mk5 poskytuje balistickou ochranu level 2 dle Stanag 4569.



    Verze:



    RG-31 Mk3A Nyala - verze na podvozku Mamba APC
    RG-31 Sabre - přepravní zásobovací verze
    RG-31 Mk5 Nyala - vylepšená základní verze
    RG-31 Charger - verze pro US Army na základě Mk3 vybavená motorem Detroit Diesel verze na Mk5 je vybavena motorem Cummins
    RG-31 Mk5E - je variantou Mk5 šasi vycházející z RG-33L, ale v úpravě 4x4.
    RG-31 Mk5LHM v provedení pickup.


    Motory:
    dle přání zákazníka:
    Catepillar o výkonu 95 kW (125 Hp)
    Iveco Tector F4AE0681D
    Daimler-Benz OM35A2 o výkonu 92 kW (123Hp)


    Výzbroj:
    věžový komplet Konsberg Protector M 151.
    kulomet M2 ráže 12,7 mm


    Zrychlení z 0 -60 km/h za 30,5 s.


    Vozidlo se velmi dobře prodává na zahraničních trzích. Koncem roku 2008 vlastnily následující armády nemalé množství těchto vozů. Tyto vozidla jsou nyní hojně využivána ve všech typech nasazení v rámci bezpečnostních sil OSN (některé armády po dobré zkušenosti z těchto misí zvažují další nákupy). Za povšimnutí stojí kdo je nakupuje a kolik.


    Výrobu a kooperaci pro americký trh zajišťuje General Dynamic Land Systems Canada.


    Francie: 100 ks zapujčených od US námořnictva
    Kanada: 75 ks
    OSN: 30 ks
    SAE: 76 ks
    Španělsko: 100 ks
    USA:
    US Army:
    RG-31 Charger - 148 ks
    RG-31 Mk5 - 368 ks


    US SOCOM: 50 ks


    USMC:RG-33 - 1385 ks


    Zdroj:
    http://www.baesystems.com/Newsroom/index.htm
    archiv autora



    Poznámka
    Dne 07.09.2009 složka přesunuta a vložen odkaz.


    Moderátor Jiří Tintěra
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/73754#301401Verze : 0
    Avatar
    Nyala v službách OSN - misia UNDOF, rok 2005. Foto poskytnuté s láskavým dovolením od Cookie. Smile





    Imitácia vjazdu do mínového poľa počas cvičenia.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/73754#302921Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Odminovavaci RG31 pri hledani nastraznych vybusnych systemu v prusmyku Nawa v afghanske provincii Konar, 26.8.2010



    U.S Army photo by Pfc. Cameron Boyd


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/73754#371244Verze : 0
    MOD