Gloster Grouse Mk.I

     
Název:
Name:
Gloster Grouse Mk.I Gloster Grouse Mk.I
Originální název:
Original Name:
Gloster Grouse Mk.I
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1923-DD.MM.1923 The Gloucestershire Aircraft Co. Ltd., Cheltenham /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1923-DD.MM.1923
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1923
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
624 kg 1375 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
962 kg 2120 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8.23 m 27ft
Délka:
Length:
5.79 m 19ft
Výška:
Height:
3.07 m 10ft 1in
Plocha křídla:
Wing Area:
19.05 m2 205 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Bentley B.R.2 o výkonu 172 kW
dvoulistá vrtule
Bentley B.R.2, power 230 hp
two-blade propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
206 km/h v 0 m 128 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
181.9 km/h v ? m 113 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11 min do 3048 m 11 min to 10000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5791 m 19000 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet Vickers K ráže 7,7 mm 2x fixed .3030 Vickers machine gun
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Vytrvalost 3 h 50 min

Konstruktér Folland navrhl nová křídla, která byla
namontována na Sparrowhawk II, tím vznikl Grouse Mk.I.
Později došlo k výměně motoru a letoun byl přeznačen na Grouse Mk.II
Duration: 3.8 hr
Zdroje:
Sources:
http://www.airwar.ru/enc/fww1/grouse.html
www.britishaircraft.co.uk
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Gloster-Grouse-Mk-I-t74742#274858 Verze : 0
Fotografie Gloster Grouse s rotačním motorem.
Zdroj uveden výše
Gloster Grouse Mk.I -


URL : https://www.valka.cz/Gloster-Grouse-Mk-I-t74742#274859 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více