Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-380 | Mikoyan-Gurevich I-380 |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-380 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1954-DD.MM.1954 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1954-DD.MM.1954 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR nezalétán / never flown | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5485 kg | 12092 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7600 kg | 16755 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8954 kg | 19740 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 8,98 m | 29ft 5,54in |
Délka: Length: | 14,83 m | 48ft 7,86in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 30,00 m2 | 322.92 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | dvouproudový | turbofan |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov VK-3 o tahu 61,29 kN / 82,38 kN s přídavným spalováním | Klimov VK-3, thrust 13778 lb / 18519 lb with afterburner |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1775 km/h v 10000 m | 1102.9 mph in 32808 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 1,9 min do 1000 m | 1,9 min to 3281 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 18800 m | 61680 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1365 km | 848.2 mi |
Výzbroj: Armament: | 3x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 65 nábojů každý 2x raketnice ORO-57K s 8 raketami ARS-57 ráže 57 mm nebo 2x neřízená raketa TRS-190 Strela ráže 190 mm nebo 2x neřízená raketa ARS-212 Ovod ráže 212 mm nebo 2x 250kg puma | 3x 30 mm NR-30 cannon in the wing roots, 65 rounds each 2x ORO-57K rocket pod with 8 57 mm ARS-57 rockets or 2x 190 mm TRS-190 Strela unguided rocket or 2x 212 mm ARS-212 Ovod unguided rocket or 2x 551 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - také I-3, vznikl podle stejného zadání jako Je-2, Je-5, S-1 a T-3 - výkony vypočtené, kvůli problémům s dodávkami motorů VK-3 nikdy nevzlétl - druhý prototyp dokončen jako I-3U (I-420) | - also I-3, designed for the same proposition as Ye-2, Je-5, S-1 and T-3 - due to the problems with engine delivery never flown, performance data are calculated - second prototype finished as I-3U (I-420) |
Zdroje: Sources: | Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9. ruslet.webnode.cz |