Mikojan-Gurevič I-380

Mikoyan-Gurevich I-380
Микоян-Гуревич И-380
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-380 Mikoyan-Gurevich I-380
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-380
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1954-DD.MM.1954 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1954-DD.MM.1954
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR nezalétán / never flown
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5485 kg 12092 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7600 kg 16755 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
8954 kg 19740 lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,98 m 29ft 5,54in
Délka:
Length:
14,83 m 48ft 7,86in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
30,00 m2 322.92 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-3 o tahu 61,29 kN / 82,38 kN s přídavným spalováním Klimov VK-3, thrust 13778 lb / 18519 lb with afterburner
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1775 km/h v 10000 m 1102.9 mph in 32808 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
1,9 min do 1000 m 1,9 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
18800 m 61680 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1365 km 848.2 mi
Výzbroj:
Armament:
3x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 65 nábojů každý

2x raketnice ORO-57K s 8 raketami ARS-57 ráže 57 mm nebo
2x neřízená raketa TRS-190 Strela ráže 190 mm nebo
2x neřízená raketa ARS-212 Ovod ráže 212 mm nebo
2x 250kg puma
3x 30 mm NR-30 cannon in the wing roots, 65 rounds each

2x ORO-57K rocket pod with 8 57 mm ARS-57 rockets or
2x 190 mm TRS-190 Strela unguided rocket or
2x 212 mm ARS-212 Ovod unguided rocket or
2x 551 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- také I-3, vznikl podle stejného zadání jako Je-2, Je-5, S-1 a T-3
- výkony vypočtené, kvůli problémům s dodávkami motorů VK-3 nikdy nevzlétl
- druhý prototyp dokončen jako I-3U (I-420)
- also I-3, designed for the same proposition as Ye-2, Je-5, S-1 and T-3
- due to the problems with engine delivery never flown, performance data are calculated
- second prototype finished as I-3U (I-420)
Zdroje:
Sources:
Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-380-t815#566223 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/fighter/i380.html

Mikojan-Gurevič I-380 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-380-t815#566224 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více