Slúžil najskôr u 3. bitevného pluku, od 1.8.1945 u 2. stíhacieho pluku v Piešťanoch. V lete 1946 pri prelete z Trenčína do Piešťan v dôsledku poruchy motora pristál pilot Fridrich Preiss-Potočný v poli pri Novom Meste nad Váhom, pričom poškodil vrtuľu a podvozok. Stroj bol prevezený na opravu do Trenčína, ale kôli nedostatku náhradných dielov ho v novembri 1946 previezli do Kunovíc. Po oprave bol koncom januára 1947 zaradený opäť do Piešťan a od júla 1947 preradený k civilnému letectvu do Plzne, pod evidenčnou značkou OK-XEI, kde v októbri 1950 aj skončil.
Zdroj: Štefan Androvič: Polikarpov PO-2/U-2 u čs. letectva a aeroklubov na Slovensku v rokoch 1945 - 1950. Informačný bulletin č. 3/87, Klub plastikových modelárov pri okruhovom dome armády VVO Trenčín
Zdroj: Štefan Androvič: Polikarpov PO-2/U-2 u čs. letectva a aeroklubov na Slovensku v rokoch 1945 - 1950. Informačný bulletin č. 3/87, Klub plastikových modelárov pri okruhovom dome armády VVO Trenčín