CZK - PPZS (pojazdná plniaca a skúšobná stanica)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

CZK - PPZS (pojazdná plniaca a skúšobná stanica)

    Avatar
    Pojazdná plniaca a skúšobná stanica PPZS bola určená k vykonávaniu technických prehliadok, ošetrovania, oprav, hydraulických tlakových skúšok a plneniu :


    - oceľových fliaš n kysličník uhličitý ( CO2) o obsahu 5 litrov,
    - oceľových fliaš na zmes „3,5“,
    - ručných hasiacich prístrojov bromidových typu Bromid,
    - ručných hasiacich prístrojov tetrachlórových čs. výroby a výroby NDR,
    - hasiacich prístrojov maďarskej a poľskej výroby – len plnenie,
    - prístrojov CO2 z vozidiel T-54, OT-62, Mazur D-350,
    - oceľových fliaš na stlačený vzduch o obsahu 5 a 10 l.


    Zariadením dielne je možné vykonávať tieto práce :


    - rezanie a pílenie kovov,
    - vŕtanie ručnou vŕtačkou do priemeru 10 mm,
    - rezanie závitov,
    - ručné umývanie a čistenie súčiastok štetcom,
    - montážne práce spojené s opravou oceľových fliaš a nádob hasiacich prístrojov,
    - prehliadky a opravy ventilov,
    - plnenie oceľových fliaš a nádob stlačeným vzduchom, CO2 a hasiacim látkami,
    - skúšanie teplotných snímačov požiarnych hlásičov tankovej techniky,
    - nanášanie farieb striekacou pištoľou,
    - pájkovanie pomocou benzínovej pájky a tavenie olova alebo mäkkej pálky pri výrobe tesnení.


    Uvedené práce sú vykonávané na štyroch pracoviskách PPZS :


    - v strojovni – spaľovací motor Š-445, kompresory PVK-25-150 a AK 150 V,
    - v dielenskom priestore – stôl SOBOL, skúšačka trysiek NC-50,
    - v stanovom prístrešku na boku vozidla,
    - na opačnej strane vozidla ( bez prístrešku).


    PPZS je vstavaná do skriňovej karosérie automobilu P V3S skriňovej karosérie na
    jednonápravovom prívese PAJ-1.



    Hlavné technické údaje
    :


    Motor ŠKODA Š-445 4 V – benzínový – kvapalinou chladený
    Obsah . 1221 cm³
    Výkon : 22 k pri 2000 ot. /min.
    Spotreba paliva : 5 l / hod.
    Obsah palivovej nádrže : 36 l BA-72.


    Motor je určený k pohonu kompresorov PVK-25-150 a AK 150 V,


    Vysokotlakový kompresor PVK-25-150


    Druh : štvorstupňový - dvojvalcový.
    Kompresor je určený k stláčaniu vzduchu na tlak 150 kp / cm² pre plnenie vzduchových fliaš. Vzduch so zníženým tlakom je použitý k plneniu hasiacich prístrojov.


    Kompresor pre kysličník uhličitý AK-150-V


    Kompresor je určený k prepúšťaniu CO2 z dopravných fliaš do hasiacich prístrojov.
    Druh : trojstupňový – dvojvalcový.


    Kapacita PPZS pri plnení :


    Vzduch :


    - fľaše 10 l ….. asi 8 ks / hod,
    - fľaše 5 l ….. asi 12 ks / hod.
    - fľaše 40 l ….. asi 4 ks / hod.


    CO2 :


    - fľaše 5 l ….. asi 7 ks / hod ( do T-54),
    - hasiace prístroje S-1,5 ….. asi 14 ks / od. ( do T-54),
    - hasiace prístroje ….,. asi 7 ks /hod. ( do OT-62).


    T T D vozidla sú zhodné s automobilom P V3S so skriňovou nadstavbou.


    Zdroj : Aut-33-12 Praha 1975
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/85416#315771Verze : 0