Počátkem šedesátých let byl do služeb SNB, respektive jeho dopravní složky, zaveden nový typ motocyklu JAWA. Požadavkem byla ochrana před počasím a motocykl byl tedy kapotován, to ale zvýšilo váhu a zhoršilo parametry, takže nebyl příliš oblíben a byl poměrně brzy nahrazen jinými typy. koncem šedesátých let už byly nahrazeny a jejich přezdívka Nanuk (podle barev a tvaru) se stala jen vzpomínkou. Výrobcem motocyklu byl podnik JAWA v Týnci n/Sáz., kapotáž dodávalo výrobní družstvo JAS v Pardubicích.
TTD
motor : dvoudobý dvouválec, vzduchem chlazený
Objem motoru : 344 cm3
výkon motoru : 18 ks (při 5000ot/min)
max. rychlost : 120 km/h
váha : 152 kg
Zdroj informace z muzea policie, vlastní poznámky ze srazů historických vozidel a vlastní foto
TTD
motor : dvoudobý dvouválec, vzduchem chlazený
Objem motoru : 344 cm3
výkon motoru : 18 ks (při 5000ot/min)
max. rychlost : 120 km/h
váha : 152 kg
Zdroj informace z muzea policie, vlastní poznámky ze srazů historických vozidel a vlastní foto
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |