Ha-104 (Ha-42-11)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Ha-104 (Ha-42-11)

ハ104 (ハ42-11)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši Ha-104 (Ha-42-11) (MK6A) Mitsubishi Ha-104 (Ha-42-11) (MK6A)
    Originální název:
    Original Name:
    ハ104 (ハ42-11)
    Kategorie:
    Category:
    hvězdicový motor radial engine
    Výrobce:
    Producer:
    三菱重工業株式会社, Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki-kaisha, Kobe
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1943-DD.MM.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Mitsubishi Ki-67
    Mitsubishi Ki-109
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    18
    Hmotnost:
    Weight:
    944 kg 2081 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1842 mm 6ft 0,51in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    1370 mm 4ft 5,93in
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Vrtání:
    Bore:
    150 mm 5,91in
    Zdvih:
    Stroke:
    170 mm 6,7in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    54,10 l 3301.38 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    Benzín s oktanovým číslem 90 Gasoline with an octane rating 90.
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    Karburátory carburettors
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,5 : 1 6,5 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    přeplňování: dvourychlostním jednostupňovým odstředivým kompresorem Single-stage twin-speed centrifugal supercharger
    Chlazení:
    Cooling:
    Vzduchem Air-Cooling
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1397 kW při 2450 ot/min 1873.4 bhp at 2450 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkon vzletový:
    1 397 kW (1 900 k) při 2 450 ot/min, plnící tlak 0,36 baru (+270 mm Hg).
    Bojový výkon:
    I. převodový stupeň kompresoru - 1 331 kW (1 810 k) při 2 400 ot/min v h= 2 200 m, při plnícím tlaku +0,24 baru (+180 mm Hg)
    II. převodový stupeň kompresoru - 1 184 kW (1 610 k) při 2 400 ot/min v h= 6 096 m, při plnícím tlaku 0,24 baru.
    Take-off power:
    1,874 hp at 2,450 rpm boosted +5.221 psi.
    Combat power output:
    1,785 hp at 2,400 rpm, boosted +3.481 psi at 7,218 ft with rated low blower.
    1,588 hp at 2,400 rpm boosted +3.481 psi at 20,000 ft with rated high blower.
    Zdroje:
    Sources:
    Matsuoka Hisamitsu, Nakanishi Masayoshi, The History of Mitsubishi Aero Engines 1915-1945, Miki Press, Japan, 2005, ISBN 4-89522-461-9
    http://ja.wikipedia.org/wiki/
    mirokosunnex.miroko.tw
    http://rikukaigunki.nobody.jp/engine/engine.html
    sky.geocities.jp
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/85875#317575Verze : 0
    MOD