Ha-214 Ru / MK10C (Ha-42-21 Ru)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Ha-214 Ru / MK10C (Ha-42-21 Ru)

ハ214ル . MK10C (ハ42-21ル)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši Ha-214 Ru (Ha-42-21 Ru) Mitsubishi Ha-214 Ru (Ha-42-21 Ru)
    Originální název:
    Original Name:
    三菱 ハ214ル (ハ42-21ル. MK10C)
    Kategorie:
    Category:
    hvězdicový motor radial engine
    Výrobce:
    Producer:
    三菱重工業株式会社 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki-Kaisha, Kobe
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1945-DD.08.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ?
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Projekty: Nakajima Ki-87-II a Kawasaki Ki-91
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    18
    Hmotnost:
    Weight:
    1235 kg 2723 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    2359 mm 7ft 8,87in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    1340 mm 4ft 4,75in
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Vrtání:
    Bore:
    150 mm 5,91in
    Zdvih:
    Stroke:
    170 mm 6,69in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    54,1 l 3301.38 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín a oktanovým číslem 90
    Gasoline with an octane rating 90.
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    nízkotlaké vstřikování paliva Direct low-pressure fuel injection
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,7 : 1 6,7 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování turbokompresorem Supercharger: turbocharger
    Chlazení:
    Cooling:
    vzduchem Air-cooled
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1839 kW při 2600 ot/min 2466.1 bhp at 2600 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    vzletový 1 839 kW (2 500 k) při 2 600 ot./min při plnícím tlaku 0,667 baru (+500 mm Hg),
    maximální 1 692 kW (2 300 k) v h= 2 000 m při 2 500 ot./min a plnícím tlaku 0,4 baru (+300 mm Hg) a
    1 478 kW (2 010 k) v h= 9 600 m při 2 500 ot./min a plnícím tlaku 0,4 baru (+300 mm Hg).


    Motor byl vybaven zařízením pro vstřik vody a metanolu.


    Ventilový rozvod OHV, jeden sací a jeden výfukový ventil v každé hlavě válce.


    Námořní letectvo tento motor označovalo Micubiši MK10C
    Power output:
    Take-Off 2,466 hp at 2,600 rpm boost +9.668 psi.
    Combat 2,269 hp at 2,500 rpm at 6,562 ft boost +5.801 psi and
    1,983 hp at 2,500 rpm at 31,496 ft boost +5.801 psi.


    Water methanol injection.


    Valvetrain: Overhead valve, one inlet and one exhaust valve per cylinder, pushrod operated.


    The engine was adopted by Japanese Navy so it got designation Mitsubishi MK10C
    Zdroje:
    Sources:
    Matsuoka Hisamitsu and Nakanishi Masayoshi, The History of Mitsubishi Aero Engines 1915-1945, Miki Press, Japan, 2005, ISBN 4-89522-461-9.
    http://ja.wikipedia.org/wiki/
    http://rikukaigunki.nobody.jp/engine/mitubisi.html
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/85911#317756Verze : 0
    MOD