Ha-112-II Ru (Ha-33-62 Ru)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Ha-112-II Ru (Ha-33-62 Ru)

ハ112-IIル (ハ33-62ル)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši Ha-112-II Ru (armádní motor typ 4) Mitsubishi Ha-112-II Ru (Army Type 4)
    Originální název:
    Original Name:
    三菱 ハ112-IIル (4式)
    Kategorie:
    Category:
    hvězdicový motor radial engine
    Výrobce:
    Producer:
    三菱重工業株式会社 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki-Kaisha, Kobe
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.02.1945-DD.08.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    Velmi malé množství / Just a few engines
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Kawasaki Ki-100-II, Kawasaki Ki-102a a Kawasaki Ki-102c
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    14
    Hmotnost:
    Weight:
    675 kg 1488 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1660 mm 5ft 5,34in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    1218 mm 3ft 11,95in
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Vrtání:
    Bore:
    140 mm 5,51in
    Zdvih:
    Stroke:
    150 mm 5,91in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    32,34 l 1973.51 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín a oktanovým číslem 100 gasoline octane number 100
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    přímý vstřik Fuel injektion
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    7,0 : 1 7,0 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování turbokompresorem Ru-102
    Supercharger: turbocharger Ru-102
    Chlazení:
    Cooling:
    vzduchem air-cooled
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1103 kW při 2600 ot/min 1479.1 bhp at 2600 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkon motoru:
    vzletový: 1 103 kW (1 500 k) při 2 600 ot/min,
    bojový:
    993 kW (1 350 k) v h= 2 000 m při 2 600 ot/min,
    1 008 kW (1 370 k) v h= 7 700 m při 2 600 ot/min a
    912 kW (1 240 k) v h= 11 000 m při 2 600 ot/min.


    Ventilový rozvod OHV, jeden sací a jeden výfukový ventil v každé hlavě válce.


    Námořní letectvo tento motor označovalo Micubiši Kinsei 62Ru MK8?
    Power output:
    1,479 hp at 2,600 rpm for take-off
    combat power:
    1,332 hp at 6,562 ft at 2,600 rpm,
    1,351 hp at 25,262 ft at 2,600 rpm,
    1,223 hp at 36,089 ft at 2,600 rpm.


    Valvetrain: Overhead valve, one inlet and one exhaust valve per cylinder, pushrod operated.


    The engine was adopted by Japanese Navy so it got designation Mitsubishi Kinsei 62Ru or MK8?.
    Zdroje:
    Sources:
    Matsuoka Hisamitsu and Nakanishi Masayoshi, The History of Mitsubishi Aero Engines 1915-1945, Miki Press, Japan, 2005, ISBN 4-89522-461-9.
    pwencycl.kgbudge.com
    http://ja.wikipedia.org/wiki
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/85922#317805Verze : 0
    MOD