Micubiši 1MF5A

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Micubiši 1MF5A

Mitsubishi 1MF5A / 三菱1MF5A

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši 1MF5A Mitsubishi 1MF5A
    Originální název:
    Original Name:
    三菱1MF5A水上练习
    Kategorie:
    Category:
    cvičný letoun trainer aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1928-DD.MM.1928 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1928-DD.MM.1928
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    malé množství / small amount
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1928
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    772 kg 1702 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1135 kg 2502 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    1290 kg 2844 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    8,840 m 29ft 0,02in
    Délka:
    Length:
    6,880 m 22ft 6,87in
    Výška:
    Height:
    2,997 m 9ft 9,98in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    28,89 m2 310.97 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    39,29 kg/m2 8.05 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Micubiši "Hi"šiki (Hispano Suiza 8) kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
    Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 743 mm
    Mitsubishi "Hi"shiki (Hispano-Suiza) eight-cylinder liquid-cooled Vee engine, rated at 296 hp for take-off,
    driving a two-blade wooden propeller of the diameter 9ft.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    255 l 56.1 UK gallons
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    225 km/h v 0 m 139.8 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    4,66 min do 2000 m 4,66 min to 6562 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6000 m 19685 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    žádná None
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Letová vytrvalost: 2,67 h


    Palubní cvičný letoun se zasouvacím? kolovým podvozkem a pod křídly byly dva odpružené nafukovací plováky umožňující nouzové přistání na vodní hladinu.
    - Námořní cvičný letoun typ 10-2.
    - Námořnictvo předalo šest těchto letadel civilním uživatelům
    Endurance: 2 hours 40 minutes


    Carrier trainer version with jettisonable wheeled undercarriage and floats under wings to allow safe ditching. Navy designation Type 10-2.
    Zdroje:
    Sources:
    Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft, 1910-1941, Putnam Company Ltd., First Edition (August 1, 1990), ISBN: 1-55750-563-2
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
    http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
    www.aviastar.org
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/86243#319430Verze : 0
    MOD