Taktika / Strategie

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 3.400,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Taktika / Strategie

    Avatar
    Ahoj, jsem tu novej, mám dotaz: nemůže mi někdo vysvětlit typy útoků, taktiku a strategii v tankových bitvách??? Mám na mysli výhody bočních útoků apod. Zajímá mě to, jestli se takové taktiky nedají používat v pc hrách, zejména v Codename Panzers. Zkrátka a jednoduše: neni tu nějakej zkušenej stratég, kterej by mi ty postupy nějak vysvětlil??? Dík moc všem ps: na net můžu dočasně jen z mobilu, takže se omlouvám, jestli jsem to napsal jinam než bych měl, popř jestli by mě někdo neodkázal. Dekuju
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323058Verze : 0
    Avatar
    Dobře, nemohl by mě někdo odkázat nebo hodit odkaz??? Nebo hodit odkaz na nějaké fórum kde se tím zabývají... Nechci začít s blitzkriegem bez úplných základů... Dík
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323085Verze : 0
    Avatar
    Samozřejmě, ale mám pak dotaz-je vůbec rozdíl, jestli ho objedu? Vytvořil jsem si v editoru misi, kde jsem testoval, jaká možnost je nejůčinější a vyšlo mi rozdělit jednotku na 2 části a ty poslat ze dvou stran, nicméně ztráty byly až na 1 Panzer 4 stejné... Jaký útok je tedy nejúčinnější??? Ptám se proto, protože v Codename Panzers mi často vyjde mise beze ztrát Very Happy
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323091Verze : 0
    Avatar
    Pri útoku zo zadu by mali mať útočiace jednotky výhodu minimimálne v tom, že napr. protitankové delá sa skôr ako môžu strieľať musia otočiť... U tankov je toto síce rýchlejšiue, ale aj tak im chvíľu trvá kým zareagujú.... Ja osobne preferujem taktiku spálenej zeme - všetky osady likvidujem delsotrelectvom skôr ako zaútočím (v prípade že má protivník vlastné delostrlectvo, tak sa snažím vyradiť najskôr toto - pri troche šťstia a manévrovania sa to tá bez straty vlastného delostrelectva...). Pri likvidácii budov čto okrem skyratej pechoty často schytá aj bojová technika a PT delostrelectvo v osadách. A treba používať ostreľovačov - ako prieskum, majú väčší dohľad ako normálni vojaci (ďalekohľad).
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323096Verze : 0
    MOD
    Avatar
    O jaké hře konkrétně mluvíš? Jinak-napadla mě výhoda útoku ze zadu: tanky v tom místě nemají skoro žádné pancéřování... Pak se chci zeptat: koupil jsem si blitzkrieg 1, ale tam mě štve že při velkém rozlišení jsou všechny prvky extrémně malé... Je na tom blitzkrieg 2 líp???
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323099Verze : 0
    Avatar
    Mal by to byť blitzkrieg. Vzhľadom k tomu že som to už dlho nehral a inštalovať sa mi to nechce, tak si rozdiely medzi 1 a 2 už moc nevybavujem. Ale rovnako ako blitzkrieg sa správajú aj ďalšie hry.


    Nie je nad Sudden Strike (a Sudden Strike 2), to je iná káva.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323100Verze : 0
    MOD
    Avatar
    tyto hry maji k realisticnosti boju velmi daleko, proto zajimat se o taktiku ve smyslu "vzadu ma slabsi pancerovani" je temer zbytecne. Jedna z mala her, ktera toto dokazala brat v uvahu byly a jsou SteelPanthers, ale to je trochu jina kava, tam opravu zalezi, ale nejen na smeru utoku, ale i na vyskovem prevyseni, vzdalenosti, ucinnem dostrelu / schopnosti prorazit pancerovani nepratelskeho tanku, moralce posadky a dalsich skutecnostech.


    Obecne, co se strategie tyce, se nasazovaly tanky v uzkem klinu s cilem prorazit na jednom miste frontovou linii a rychlym vypadem za liniemi znicit zazemi bojujicich jednotek a odriznout je. Tim se ale utocici tanky staly nachylne k utokum zboku, ktere hrozily odriznout toto utocici uskupeni od za nim postupujici pechoty a nasledneho zniceni utociciho svazku, pripadne obkliceni. V tankovem stretnuti hraje zejmena roli vzdalenost, na kterou jsou jednotky schopne spatrit nepritele, pokud mozno bez toho, aby samy byly odhaleny. Dale charakter krajiny (utok z vysin, horizont, kroviny a stromy, ...) a pak samozrejme smer, ve kterem se tankove jednotky stretnou. Celni stret obvykle neprinasi kyzeny vysledek, bocni utok proti vyrazne vetsimu profilu nepritele a tedy vetsi sanci k zasahu, je pochopitelne vyhodnejsi, obkliceni nebo napadeni zezadu pak idealni, a to nejen pro to, ze tanky maji zezadu slabsi pancerovani (otocit tank v mnoha pripadech zas toliko prace neda Very Happy), ale zejmena proto, ze je tim nepritel odriznut, a pokud dojde k zniceni tylovych a zasobovacich jednotek, zanedlouho nebude mit cim strilet a na co jezdit. A tank bez benzinu nebo nafty je tank na prd Smile


    Konkretne, co se SteelPantheru tyce, se mi oplatila obranna taktika opevnit se na ubocich kopce, ze ktereho je dobry vyhled na krajinu pod nim, a skryte cekat na postupujici jednotky. Pruzkum se v nekterych pripadech oplati nechat projit, popripade pockat na "jistou" ranu, aby se neodhalilo zbytecne moc jednotek. Nasledne znicit blizici se svazky. V utocne taktice je to presne naopak, pronikat pruzkumnymi ci rychlymi, ale ne silnymi, jednotkami, s cilem zjistit pozice nepritele, popripade obsadit vyvyseniny, ktere by mohly byt k uzitku v dalsim postupu. Jak uz tu padlo, slabsi jednotky pruzkumu a delostrelectvo mohou efektivne znicit protitankove delostrectvo nepritele, aby pak do takto vytvorene mezery v obrane mohly vpadnout tanky a vyporadat se s obrnenymi jednotkami nepritele. Bojovat s tanky ve mestech je sebevrazda Smile, protoze viditelnost je krajne omezena, zato pechota muze provadet temer neomezene utoky ze vsech smeru, vcetne vrsku (ze strech, pater budov) a spodku tanku (ze sklepu napriklad), a to jak "klasickymi" rucnimi protitankovymi zbranemi, tak improvizovane za pomoci granatu ci zapalnych lahvi atd.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323101Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Myslím že práve blitzkrieg má rôzny pancier z rôznych strán implementovaný.


    Pre niekoho sú ťahové stratégie pomalé, aj keď Steel Panther si občas zahrám, je to väčšinou náročné na čas...
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323106Verze : 0
    MOD
    Avatar
    to zcela urcite ano, hlavne kdyz se to hraje "poradne" Very Happy, ale o tom to je - realisticnost a zabavnost se tezko kloubi, a kdo chce spis rychlou realtime hru, tezko muze ocekavat plne realisticky simulator boju Sad
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/87170#323110Verze : 0
    MOD