Automobilový plnič 5L62A predstavuje pojazdné čerpacie – dávkovacie zariadenie s vlastným pohonom, umiestnené na upravenom podvozku terénneho automobilu GAZ-66, typ 4 x 4. Pracuje na princípe prečerpávania okysličovadla AK-20K odstredivým čerpadlom z jedného vonkajšieho zásobníku do nádrže rakiet rakiet 11D, 20D a 5Ja23, alebo vytlačovať okysličovadlo z nádrží rakiet do nádrží plniacich zariadení prepravníkov PR-1MB. Základné časti a mechanizmy plniča sú umiestnené v skriňovej nadstavbe.
Skriňa je upevnená na podvozkovom ráme automobilu. Zadná časť skrine tvorí kabínu operátora. Kabína je vybavená ohrievacím a ventilačným systémom a zabezpečuje prehľad obsluhovaného zariadenia.
Je určený:
- pre plnenie obsluhovaných zariadení stanoveným objemom pracovnej kvapaliny (pre prečerpávanie s meraním),
- pre zlievanie pracovnej kvapaliny z prostriedkov v prevádzke,
- pre prečerpávanie pracovnej kvapaliny bez merania.
Nemá vlastný zásobník (cisternu) a v závislosti na vykonávaných prácach s používa v súprave s cisternou, alebo železničnou cisternou. Automobilový plnič môže tiež pracovať so stacionárnymi zásobníky.
Automobilový plnič tvorí:
- odstredivé čerpadlo NPK- S: odstredivé, samonasávacie, jednostupňové. Pohon od motoru automobilu (mechanický, z prevodovej skrine) alebo od elektromotoru v vonkajšieho zdroja el. prúdu,
- ručné čerpadlo VN- IMA: piestové, vodorovné dvojčinné,
- litromer: SA-3M – pre meranie objemového množstva,
- počítadlo dávkovanie: SU-5A,
- počítadlo- zdvojovač,
- vzduchová fľaša,
- vzduchový reduktor: S3-1404-F,
- elektromotor: A02-51-4V,
- ohrievacie zariadenie: 030.
Hlavné technické údaje:
Pracuje v rozmedzí teplôt vzduchu ± 50°C.
TTD automobilu sú zhodné s vozidlom GAZ-66.
Dávkovanie: od 150 – do 10000 l
Rýchlosť pri výdaji dávok: 250 l/min.
Rýchlosť pri prečerpávaní bez merania: min. 300 l/min.
Rozmery v mm:
Dĺžka: 5640
Šírka: 2342
Výška: 2730
Svetlosť: 314
Hmotnosť: 6000 kg
Prepravná rýchlosť:
- po komunikáciach 60 km/hod.
- neupravené cesty 30 km/hod.
- terén 10 km/hod.
Zdroj: PVO- 24- 28 Automobilový plnič 5L62A, predpis ČSLA – Praha 1974
Skriňa je upevnená na podvozkovom ráme automobilu. Zadná časť skrine tvorí kabínu operátora. Kabína je vybavená ohrievacím a ventilačným systémom a zabezpečuje prehľad obsluhovaného zariadenia.
Je určený:
- pre plnenie obsluhovaných zariadení stanoveným objemom pracovnej kvapaliny (pre prečerpávanie s meraním),
- pre zlievanie pracovnej kvapaliny z prostriedkov v prevádzke,
- pre prečerpávanie pracovnej kvapaliny bez merania.
Nemá vlastný zásobník (cisternu) a v závislosti na vykonávaných prácach s používa v súprave s cisternou, alebo železničnou cisternou. Automobilový plnič môže tiež pracovať so stacionárnymi zásobníky.
Automobilový plnič tvorí:
- odstredivé čerpadlo NPK- S: odstredivé, samonasávacie, jednostupňové. Pohon od motoru automobilu (mechanický, z prevodovej skrine) alebo od elektromotoru v vonkajšieho zdroja el. prúdu,
- ručné čerpadlo VN- IMA: piestové, vodorovné dvojčinné,
- litromer: SA-3M – pre meranie objemového množstva,
- počítadlo dávkovanie: SU-5A,
- počítadlo- zdvojovač,
- vzduchová fľaša,
- vzduchový reduktor: S3-1404-F,
- elektromotor: A02-51-4V,
- ohrievacie zariadenie: 030.
Hlavné technické údaje:
Pracuje v rozmedzí teplôt vzduchu ± 50°C.
TTD automobilu sú zhodné s vozidlom GAZ-66.
Dávkovanie: od 150 – do 10000 l
Rýchlosť pri výdaji dávok: 250 l/min.
Rýchlosť pri prečerpávaní bez merania: min. 300 l/min.
Rozmery v mm:
Dĺžka: 5640
Šírka: 2342
Výška: 2730
Svetlosť: 314
Hmotnosť: 6000 kg
Prepravná rýchlosť:
- po komunikáciach 60 km/hod.
- neupravené cesty 30 km/hod.
- terén 10 km/hod.
Zdroj: PVO- 24- 28 Automobilový plnič 5L62A, predpis ČSLA – Praha 1974