Thomas-Morse O-19 - přehled verzí:
XO-6 - prototyp celokovové verze O-2, motor Liberty 12
O-6 - čtyři stroje pro armádní testy, motor Liberty V-1650-1
XO-6B - O-6 upravený pro hvězdicový motor R-1340, trup potažený vlnitým plechem
______________________________________
XO-19 - další prototyp, motor R-1340-3
O-19 - dva stroje pro armádní testy
O-19A - obdoba O-19 bez hlavní palivové nádrže
O-19B - sériová verze, upravené kokpity
O-19C - sériová verze, kapotovaný motor a ostruhové kolečko místo ližiny
O-19D - O-19C s křídly O-19E, osobní letoun ministra obrany
O-19E - prodloužená křídla
______________________________________
YO-20 - prototyp s motorem R-1690-1, druhý přestavěný z O-19
XO-21 - prototyp s motorem Curtiss H-1640 Chieftain, druhý O-21 přestavěný z O-19
XO-21A - XO-21 s motorem Wright R-1750-1
YO-23 - prototyp s motorem Curtiss GV-1570-29 Conqueror
Y1O-33 - jedenapůlplošník přestavěný z O-19B, přejmenovaný na Y1O-41, po odmítnutí letectvem přestavěn jako Consolidated 23, prodán do Mexika a snad španělským republikánům
Zdroj:
Wegg, John. General Dynamics Aircraft and their Predecessors. Naval Institute Press, Annopolis 1990, ISBN 0-87021-233-8
http://airplane.designation-systems.net/AF.htm
http://www.aerofiles.com/_thomas.html
XO-6 - prototyp celokovové verze O-2, motor Liberty 12
O-6 - čtyři stroje pro armádní testy, motor Liberty V-1650-1
XO-6B - O-6 upravený pro hvězdicový motor R-1340, trup potažený vlnitým plechem
______________________________________
XO-19 - další prototyp, motor R-1340-3
O-19 - dva stroje pro armádní testy
O-19A - obdoba O-19 bez hlavní palivové nádrže
O-19B - sériová verze, upravené kokpity
O-19C - sériová verze, kapotovaný motor a ostruhové kolečko místo ližiny
O-19D - O-19C s křídly O-19E, osobní letoun ministra obrany
O-19E - prodloužená křídla
______________________________________
YO-20 - prototyp s motorem R-1690-1, druhý přestavěný z O-19
XO-21 - prototyp s motorem Curtiss H-1640 Chieftain, druhý O-21 přestavěný z O-19
XO-21A - XO-21 s motorem Wright R-1750-1
YO-23 - prototyp s motorem Curtiss GV-1570-29 Conqueror
Y1O-33 - jedenapůlplošník přestavěný z O-19B, přejmenovaný na Y1O-41, po odmítnutí letectvem přestavěn jako Consolidated 23, prodán do Mexika a snad španělským republikánům
Zdroj:
Wegg, John. General Dynamics Aircraft and their Predecessors. Naval Institute Press, Annopolis 1990, ISBN 0-87021-233-8
http://airplane.designation-systems.net/AF.htm
http://www.aerofiles.com/_thomas.html