Sikorsky S-76 - přehled verzí
S-76A - původně S-74 a S-76, civilní víceúčelový vrtulník, dva motory Allison 250-C30; 288 ks včetně Mk.II
S-76A Mk.II - mírně upravená verze ve výrobě od roku 1982, motory 250-C30S
S-76A Utility - S-76A/S-76A Mk.II s posuvnými dveřmi a zesílenou podlahou
S-76A+ - konverze s motory Turboméca Arriel 1S; 17 ks + cca 60 konverzí
S-76A++ - konverze s motory Turboméca Arriel 1S1; cca 30 konverzí
S-76B - strukturálně zesílená varianta s motory P & W Canada PT6B-36A; 103 ks
S-76C - obdoba S-76B s motory Arriel 2S; 43 ks
S-76C+ - varianta s motory Arriel 2S1, digitální řízení motoru, tichá převodovka; cca 150 ks
S-76C++ - varianta s motory Arriel 2S2, nová avionika; 213 ks
S-76D - varianta s motory P & W Canada PW210S, nová avionika; 90+ ks
AUH-76 - ozbrojená víceúčelová transportní varianta S-76A Mk.II, 16 (4?) ks
H-76 Eagle - ozbrojená vojenská víceúčelová varianta, motory PT6B-36, později testován s ocasním rotorem typu fantail; 1 demonstrátor
H-76N - návrh víceúčelového protiponorkového a záchranného vrtulníku pro novozélandské námořnictvo
S-76 SHADOW - experimentální stroj pro testy jednomístného kokpitu pro RAH-66 Comanche
Do roku 1980 firma pro S-76 používala jméno Spirit, poté bylo opuštěno údajně kvůli problémům s různými významy v jiných jazycích.