SOV - MAZ-7907

МАЗ-7907
     
Název:
Name:
MAZ-7907 MAZ-7907
Originální název:
Original Name:
МАЗ-7907
Kategorie:
Category:
podvozek pro nástavbu superstructure carrier
Výrobce:
Producer:
Minský automobilový závod
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1985-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 prototypy
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1985
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
4
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
24x24
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
65800 kg 145064 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
150000 kg 330693 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
215800 kg 475758 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
0 kg 0 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
215800 kg 475758 lb
Celková délka:
Overall Length:
28100 mm 92ft 2,29in
Celková šířka:
Overall Width:
4440 mm 14ft 6,8in
Celková výška:
Overall Height:
4450 mm 14ft 7,19in
Světlá výška:
Ground Clearance:
465 mm 1ft 6,3in
Rozvor:
Wheelbase:
1750 mm - 1855 mm - 1855 mm - 1855 mm - 1750 mm - 3135 mm - 1800 mm - 1855 mm - 1855 mm - 1855 mm - 1855 mm 68,9in - 73,03in - 73,03in - 73,03in - 68,9in - 123,43in - 70,87in - 73,03in - 73,03in - 73,03in - 73,03in
Rozchod:
Track:
3330 mm - všechny
131, - all
Brzdová soustava:
Braking System:
pneumatická pneumatic
Elektrický systém:
Electrical System:
24 V 24 V
Pneumatiky:
Tyres:
1660x600-635 typ VI-207
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tanková plynová turbína GTD-1000TFM (932 kW) v bloku s generátorem střídavého proudu.
24x střídavý synchronní elektromotor TE660-24 (v každém kole).
Vzducho-olejové chlazení.
Tank gas turbine GTD-1000TFM (1250 php) with alternate current generator.
24x alternating synchronous electric engine TE660-24 (in every wheel).
Air-oil cooling.
Převodovka:
Gearbox:
Přenos hnací síly pomocí elektrické energie. Transmission driving power by the electric energy.
Spojka:
Clutch:
- -
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? l ? Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
40 km/h 24.9 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
25 km/h 15.5 mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Uživatelské státy:
User States:
SSSR USSR
Poznámka:
Note:
Určen pro raketový komplex 15P662 Celina-2.
16 kol řízených (páry 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12).
Pro couvání byla na zádi vozidla umístěna TV kamera.
Designation for missile complex 15P662 Tselina-2.
16 wheel controlled (pairs 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12).
For reverse running on stern from vehicle TV camera.
Zdroje:
Sources:
Igor Děnisověc
Wikipedia
Russkaja sila
Vojennyj paritet
Concept Car
Blog driver2.ru
Supermašiny vremen SSSR, kotorych ně znal mir
Vpěčatlila mašinka - příspěvek na LiveInternet
Gruzovik press 2007/08
Mašiny jaděrnoj apokalipsy
AvtoRynok
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391657 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Třípohledový náčrt s rozměry



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 -


SOV - MAZ-7907 -


URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391659 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Pohled zleva z boku



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391660 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Pohled zprava zepředu



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391662 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Pohled zleva zepředu



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 -


SOV - MAZ-7907 -


URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391663 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Pohled zleva zepředu, barevné foto



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391664 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Pohled zprava zepředu, barevné foto



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391665 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Pohled zezadu



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
SOV - MAZ-7907 - MAZ-7907

MAZ-7907
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391666 Verze : 0
Speciální podvozek
MAZ-7907 (МАЗ-7907)



Poslední dvě fotografie, které se mně podařilo sehnat, jsou z transportu říční lodě - délka 40 m, váha 88 t.


Transport se uskutečnil v Bělorusku v roce 1996 a byl zahájen na podvozku MZKT-79221-100 s dvanáctiosým vlekem, který byl právě MAZ-7907. MZKT-79221 se ale po 30 km rozlomil.


Přepravní firma tedy původní "vlek" MAZ-7907 plně zbojeschopnila a přepravu lodě dokončila na tomto unikátním kolosu.



Zdroj: viz úvodní tabulka
SOV - MAZ-7907 -


SOV - MAZ-7907 -


URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-7907-t111688#391670 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více