Blohm & Voss BV 138 C-1

     
Název:
Name:
Blohm & Voss BV 138 C-1 Blohm & Voss BV 138 C-1
Originální název:
Original Name:
Blohm & Voss BV 138 C-1
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.03.1941-DD.10.1943 Blohm & Voss, Abt. Flugzeugbau, Hamburg /
DD.MM.194R-DD.MM.1944 Weser-Flugzeugbau GmbH, Nordenham /
Období výroby:
Production Period:
DD.03.1941-DD.MM.1944
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Blohm & Voss: 161
Weser: 67
První vzlet:
Maiden Flight:
15.07.1937 (Ha 138 V1 - D-ARAK)
DD.08.1937 (Ha 138 V2 - D-AMOR)
11.07.1939 (BV 138 A-0 - D-ADJE)
DD.04.1940 (BV 138 A-1)
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
11770 kg 25948 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
14500 kg 31967 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
17650 kg 38912 lb
Rozpětí:
Wingspan:
26,94 m 88ft 4,63in
Délka:
Length:
19,85 m 65ft 1,5in
Výška:
Height:
6,60 m 21ft 7,83in
Plocha křídla:
Wing Area:
112,0 m2 1205.56 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
Junkers Jumo 205 D
- motor s protiběžnými písty
- počet válců: 6
- maximální výkon: 647 kW (880 PS)
Junkers Jumo 205 D
- opposed-piston engine
- number of cylinders: 6
- maximum power output: 868 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
5310 l 1168 Imp gal / 1403 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
285 km/h v 0 m 177 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
265 km/h v ? m 165 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5000 m 16404 ft
Dolet:
Range:
1250 km 777 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
4300 km 2672 mi
Výzbroj:
Armament:
pumy: 3x (později 6x) SC 50

obranná výzbroj:
- 1x MG 151/20 v přední věži
- 1x MG 151/20 v zadní věži
- 1x MG 131 ve hřbetním střelišti
bombs: 3x (later 6x) SC 50

defensive armament:
- 1x MG 151/20 in front gun port
- 1x MG 151/20 in rear gun port
- 1x MG 131 in dorsal gun port
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
L+K 4/65 (Letadla 1939-1945)
http://www.go2war2.nl/artikel/253
http://avions.legendaires.free.fr/bv138.php#haut
http://www.feldgrau.com/bv138.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Blohm_%2B_Voss_BV_138
http://base13.glasnet.ru/fly_boat/bv138.htm
koapp.narod.ru
http://www.cofe.ru/avia/B/B-100.htm
http://wp.scn.ru/en/ww2/h/477/2/0
www.warbirdsresourcegroup.org
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Blohm-Voss-BV-138-C-1-t6475#14931 Verze : 0
www.sweb.cz

Blohm & Voss BV 138 C-1 -


URL : https://www.valka.cz/Blohm-Voss-BV-138-C-1-t6475#24662 Verze : 0
jen by mě zajímalo co to je kolem něj za "kruh"


www.sweb.cz
www.sweb.cz

Blohm & Voss BV 138 C-1 -


Blohm & Voss BV 138 C-1 -


URL : https://www.valka.cz/Blohm-Voss-BV-138-C-1-t6475#24663 Verze : 0

Citace - Dexter :

jen by mě zajímalo co to je kolem něj za "kruh"

tento kruh byl součástí magnetického zařízení pro likvidaci magnetických min. Prostě jenom letěl kousek nad hladinou, simuloval tak magnetické pole lodi a za ním už to vybuchovalo...
URL : https://www.valka.cz/Blohm-Voss-BV-138-C-1-t6475#24923 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více