Škoda T-25

     
Název:
Name:
Škoda T-25 Škoda T-25
Originální název:
Original Name:
Škoda T-25
Kategorie:
Category:
střední tank medium tank
Výrobce:
Producer:
Škoda Werke AG, Plzeň /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR projekt
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
0
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
4
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
23000 kg 50706 lb
Délka s kanónem dopředu:
Length with Gun Forward:
7771 mm 25 ft 5 ⅞ in
Délka korby:
Hull Length:
? mm ?
Celková šířka:
Overall Width:
2750 mm 9 ft ¼ in
Celková výška:
Overall Height:
2785 mm 9 ft 1 ⅝ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
450 mm 1 ft 5 ¾ in
Šířka pásu:
Track Width:
460 mm 1 ft 6 ⅛ in
Měrný tlak:
Ground Pressure:
? MPa ? psi
Pancéřování:
Armour:
20-60 mm 20-60 mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
1)Hlavný motor:
Škoda (vzduchom chladený zážihový 12-valec objemu 19.814 cm3)

2)Pomocný motor:
Škoda (zážihový 4-valec objemu 2.383 cm3)
1)Main engine:
Škoda (12 cyl., air cooled, gasoline, 19.814 ccm)

2)Auxiliary engine:
Škoda (4 cyl., gasoline, 2.383 ccm)
Výkon:
Power:
331 1) + 36,77 2) kW při 3000 ot/min 443.9 1)+ 49.3 2) bhp at 3000 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
6+R dopredu
6+R dozadu
6+R forward
6+R backward
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
60 km/h 37 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
40 ° 89 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
2,65 m 104 in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,7 m 28 in
Brodivost:
Fording Depth:
1,2 m 47 in
Výzbroj:
Armament:
 
Hlavní:
Main:
Škoda A18 kalibru 75 mm (L/55) (60 nábojov) Škoda A18 cal. 75 mm (L/55) (60 rounds)
Vedlejší:
Secondary:
koaxiálny guľomet kalibru 7,92 mm (3000 nábojov) coaxial machine gun cal. 7,92 mm (3000 rounds)
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs - Obrněná technika 6, Střední Evropa 1919-1945 I.část, vydavateľstvo ARES, Praha 2005, ISBN 80-86158-46-2
Vladimír Francev, Charles K. Kliment - Československá obrněná vozidla 1918-1948, vydavateľstvo ARES, II. vydanie, Praha 2004, ISBN 80-86158-40-3
URL : https://www.valka.cz/Skoda-T-25-t31426#462311 Verze : 1
Měl to být "úspěšnější" a o něco těžší bratr projektu T-24, který nakonec taky skončil zrušením ze strany Zbrojního zkušebního úřadu.


uvažované parametry:


pancíř:
přední a boční: 35-60 mm
ostatní: 20-25 mm
přepážka mezi bojovým a motorovým prostorem: 8 mm

pohon:

motor: Vzduchem chlazený dvanáctiválec do V OHV
celkový zdvihový objem : 19814 ccm
max. výkon: 320 kW (450 hp) při 3000 ot./m
pomocný motor: zážehový čtyřválec
celkový zdvihový objem: 2383 ccm
max. výkon: 37 kW (50 hp)
(k startování hl. motoru a pohonu dvou vzduchových ventilátrů)
max. rychlost: 58-60 km


výzbroj:
kanon: Škoda A18 (KwK 42/1)
samočinné nabíjení pomocí bubnového zásobníku
zásoba munice: 60 nábojů
(dělo se dočkalo prototypu a po válce bylo zkoušeno na Pz-VI Tiger)
těžký kulomet: nespecifikován
zásoba munice: 3000 nábojů


vybavení: spojovacími prostředky německého typu a potřebnou pomocnou výzbrojí


údaje z článku "Projekty středních tanků Škoda T-24 a T-25" Pavla Pilaře v HPM č.5 r. XIV 2004
URL : https://www.valka.cz/Skoda-T-25-t31426#113473 Verze : 0
Projekt samohybného dela využívajúci platformu tohoto tanku:


10,5cm le.F.H.43(Škoda) auf Selbstfahrlafette Škoda T-25
Škoda T-25 -


URL : https://www.valka.cz/Skoda-T-25-t31426#113458 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více