Základní data:
Marking:
Historie letounu:
Dodán 18. ledna 1963 (dle jiných 16. září), první uživatel JW 3779 - 11 PLM, zde byl do 20. srpna 1964, následně od tohoto data do února
1967 sloužil u JW 1958 - 40 PLM, pak působil jen po krátkou dobu do 7. května 1967, u JW 1452 4 PLM, posléze působil do roku 1974 u JW 1452 2 PLM, aby pak dosloužil 3. října 1977 u COSSTWL, kde došlo k jeho vyřazení z provozu, dnes je exponátem krakovského muzea letectví.
Zdroj:
Yefim Gordon, Keith Dexter, Dmitriy Komissarov : Mikoyan Mig-21, Famous russian aircraf. Hinckley, England, 2008.
lotnictwo.net.pl
Typ letounu: | MiG-21F-13 |
Sériové číslo: | 740809 |
Trupové označení: | "červená" 809 |
Datum dodání: | (16.9.) 18.1.1963 |
Období služby: | (16.9.) 18.1.1963-03.10.1977 |
Určení: | Stíhací letoun |
Motor: | Tumanskij R-11F-300 |
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: | - |
Marking:
Horní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - (1963) Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Spodní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Výsostné znaky letounu na bocích trupu: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1963) |
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1963) |
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1963) |
Výsostné znaky letounu na svislé ocacní ploše: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1963) |
Speciální označení na trupu: | - |
Speciální označení na horní straně křídla: | - |
Speciální označení na spodní straně křídla: | - |
Výroční a příležitostné zbarvení: | - |
Historie letounu:
Dodán 18. ledna 1963 (dle jiných 16. září), první uživatel JW 3779 - 11 PLM, zde byl do 20. srpna 1964, následně od tohoto data do února
1967 sloužil u JW 1958 - 40 PLM, pak působil jen po krátkou dobu do 7. května 1967, u JW 1452 4 PLM, posléze působil do roku 1974 u JW 1452 2 PLM, aby pak dosloužil 3. října 1977 u COSSTWL, kde došlo k jeho vyřazení z provozu, dnes je exponátem krakovského muzea letectví.
Zdroj:
Yefim Gordon, Keith Dexter, Dmitriy Komissarov : Mikoyan Mig-21, Famous russian aircraf. Hinckley, England, 2008.
lotnictwo.net.pl