T-26BSNP (obrněné samohybné pozorovací stanoviště)
V lednu 1939 byla znovu v závodě č.22 oprášena myšlenka využití vozidla jako samohybného pozorovacího stanoviště. Projekt by předán znovu závodu č.185 Im.Kirova. Prototyp byl dokončen již v červnu stejného roku a 23.06.-01.07.1939 proběhly vojskové zkoušky. Dopadly podobně neslavně jako u jeho předchůdce T-26TN a projekt byl také zastaven.
Vozidlo bylo znovu tvarově i výkonově podobné T-26T. Osádka byla tříčlenná a pro svou práci byla vybavena radiostanicí 71-TK-1 s rámovou anténou, dálkoměrem Invert (700 mm), tankovým panoramatickým zaměřovačem PTK, periskopem PDN (10x zvětšení) , tankovým kompasem a dvěma telefony s kabeláží. V přední části korby byl lafetován kulomet DT.
Zdroj
KOLOMIJEC Maksim:T-26-ťažolaja suďba legkogo tanka, Eksmo, Moskva 2007
BSNP při zkouškách na Ližském dělostřeleckém polygonu
V lednu 1939 byla znovu v závodě č.22 oprášena myšlenka využití vozidla jako samohybného pozorovacího stanoviště. Projekt by předán znovu závodu č.185 Im.Kirova. Prototyp byl dokončen již v červnu stejného roku a 23.06.-01.07.1939 proběhly vojskové zkoušky. Dopadly podobně neslavně jako u jeho předchůdce T-26TN a projekt byl také zastaven.
Vozidlo bylo znovu tvarově i výkonově podobné T-26T. Osádka byla tříčlenná a pro svou práci byla vybavena radiostanicí 71-TK-1 s rámovou anténou, dálkoměrem Invert (700 mm), tankovým panoramatickým zaměřovačem PTK, periskopem PDN (10x zvětšení) , tankovým kompasem a dvěma telefony s kabeláží. V přední části korby byl lafetován kulomet DT.
Zdroj
KOLOMIJEC Maksim:T-26-ťažolaja suďba legkogo tanka, Eksmo, Moskva 2007
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
BSNP při zkouškách na Ližském dělostřeleckém polygonu