Mikojan-Gurevič MiG-31M [kód NATO: Foxhound-B]

Mikoyan-Gurevich MiG-31M
Микоян-Гуревич МиГ-31М
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-31M Mikoyan-Gurevich MiG-31M
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-31М
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1985-DD.MM.198R Gorkovské letecké výrobní sdružení Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1985-DD.MM.198R sériová výroba nezahájena / serial production not started
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
7 prototypů a předsériových letounů / 7 prototypes and initial series aircraft
První vzlet:
Maiden Flight:
16.09.1975 prototyp Je-155MP / Ye-155MP prototype
27.04.1979 MiG-31 ("modrá 305" / "blue 305")
21.12.1985 MiG-31M
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
21900 kg 48281 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
52000 kg 114640 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,46 m 44ft 2in
Délka:
Length:
22,69 m 74ft 5in
Výška:
Height:
6,15 m 20ft 2in
Plocha křídla:
Wing Area:
61,60 m2 663 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Solovjov D-30F-6M (Д-30-Ф6М)
- maximální tah bez přídavného spalování: ? kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 161,81 kN
Solovyev D-30F-6M (Д-30-Ф6М)
- maximum thrust, dry: ? lbf
- maximum thrust, afterburning: 36376 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
3000 km/h v ? m 1864 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
20600 m 67585 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
33001) km 20511) mi
Výzbroj:
Armament:
kanón GŠ-6-23 se zásobou 260 nábojů

maximální hmotnost výzbroje 9000 kg

6x R-33S
6x R-37
4x R-77
GSh-6-23 gun with 260 rounds of ammunition

maximum armament weight of 19841 lb

6x R-33S
6x R-37
4x R-77
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
1) s přídavnými palivovými nádržemi

kódové označení NATO: Foxhound-B
1) with external fuel tanks

NATO reporting name: Foxhound-B
Zdroje:
Sources:
Gordon, Y.: Soviet Air Defence Aviation 1945-1991, Hikoki Publications, 2012
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig31m.html
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-31M-kod-NATO-Foxhound-B-t23440#556738 Verze : 0
Prototyp MiG-31M ("modrá 056") se z konstrukčního hlediska zcela shodoval s prvním letovým prototypem ("modrá 052").
Mikojan-Gurevič MiG-31M [kód NATO: Foxhound-B]  - (Brazd.ru)

(Brazd.ru)
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-31M-kod-NATO-Foxhound-B-t23440#88287 Verze : 1

MiG-31M červená 42, v.č. ?, stojaci ako pamätník v meste Poľarnyj, Murmanská oblasť Rusko (Россия, Мурманская обл., г. Полярный).


MiG-31M sivá 31, v.č. ?, stojaci ako pamätník v meste Nižnij Novgorod v "Aleji Migov" (Россия, Нижний Новгород, Аллея Мигов)
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-31M-kod-NATO-Foxhound-B-t23440#197260 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více