29.11.1956-DD.09.1969 standardní (high visibility)
29.11.1956-DD.09.1969 standard (high visibility)
Zvláštní a příležitostné označení: Special and Occasional Marking:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Kamufláž a zbarvení: Camouflage and Color Scheme:
Kategorie: Category:
29.11.1956-DD.09.1969 standardní vojenská
29.11.1956-DD.09.1969 standard military
Barvy: Colors:
29.11.1956-DD.09.1969 kov, stříbrná
29.11.1956-DD.09.1969 metalic, silver
Poznámka: Note:
-
-
Zdroje: Sources:
Vraný Jiří, Hurt Zdeněk:Mikojan MiG-17, Hurricane Mk.I, Spad VII a XIII (edice Triáda).Naše vojsko, Praha 1989 Letectví a Kosmonautika 11/2006
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#197849
Verze : 2
Reklama
Archiv autora Z CD k historii OZL a letiště Planá u ČB
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#199783
Verze : 0
29. listopadu 1956 - Letoun byl převzaný českou stranou a přidělen VÚ 7345 České Budějovice 1967 přidělen - VÚ 1610 Žatec 1970 - přesun do sbírek muzea Kbely
celkový nálet 1182 vzletů a přistání 902 hodin 55 minut
zdroj LaK 11/2006
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#215733
Verze : 0
Zdroj: Výstřižek z L+K - ročník, číslo sešitu a strana neupřesněny.
Upravil moderátor Jiří Tintěra.
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#299207
Verze : 0
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#300825
Verze : 0
Letoun MiG-17PF 1015 byl podle "Inženýrského hlášení" k 30.4.1959 byl ve stavu u 11. slp. (Z toho období je i následující fotografie, kterou poskytl Ing. Miroslav Špinka) Proti fotografiím z pozdějšího období ( po r. 1967) je jako rozpoznávací znak především anténa SRO-1 na hřbetě trupu.
Zdroj: VÚA - Fond útvaru a vlstní archiv
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#300897
Verze : 0
Citace - ICE :
29. listopadu 1956 - Letoun byl převzaný českou stranou a přidělen VÚ 7345 České Budějovice 1967 přidělen - VÚ 1610 Žatec 1970 - přesun do sbírek muzea Kbely
celkový nálet 1182 vzletů a přistání 902 hodin 55 minut
zdroj LaK 11/2006
Dovolím si malou poznámku: Uvedený útvar v Českých Budějovicích nebyl ŽÁDNÝM z: 1) letištních praporů 2) leteckých pluků ani 1. leteckou divizní opravnou (VÚ 4938).
Uvedený VÚ 7345 vznikl v listopadu 1950 jako 5. spojovací prapor.
Jednalo se s největší pravděpodobností o "armádní" zařízení a u ní se kompletovaly a jeho název a krycí číslo VÚ neznám.
V uvedeném seznamu "PF" tr.č. počínaje 1003 a výše jsou uvedena NĚKTERÁ CHYBNÁ (tím pádem "zdvojená"). S RL RP-5 bylo 12 ks - CELKEM 24 MiG-17PF.
V každém případě byly uvedené letouny MiG-17PF z RL RP-5 dodány do Č.B. a všech 12 ks převzal 11. slp. Dostaly tr.ozn. příslušnosti k 1. letce (HF-10 až HF-21).
(Starší verze s RP-1 (6 ks) byly od 11. slp 1. slp předány 1. slp k "jeho" 6ks u 1. letky a až do 30.06.1957 používaly tr. ozn. IW-10 až IW-21).
Tehdejší starší technik 1. letky por. Kopka vzpomíná: "Byl jsem vyslán plnit "čestný úkol..." .. (Jednalo se "TR Č. 070/56 z 22.10.1956 - montáž 12 MiG-17".
Letoun tr.č. 1015 byl ve stavu 11. slp v Žatci ještě v r. 1959(na dobové fotografii je ještě s anténou SRO na hřbetě trupu).
Pak působil u "východních" stíhacích leteckých pluků PVOS a L.
Do léta 1967 byl letoun tr. č. 1015 u 7. slp v Piešťanech a po jeho zrušení byl předán s řadou dalších letounů MiG-17PF k 11. slp v Žatci a byl u 4. provozní skupiny ILS, zabezpečující 4. letku. Tam byl v září 1969 spolu s ostatními letouny def. vyřazen z provozu.
Zdroj: VÚA - Fond 11. slp, Inženýrsko technické hlášení 11. slp svědectví A. Kopky a vlastní archiv
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#300942
Verze : 0
MiG-17PF 1015 v r. 1968 u 11. slp.
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Foto St. Štěpánek - vlastní sbírka
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#357668
Verze : 0
MiG-17PF 1015 v r. 1968 u 4. provozní skupiny (pro 4. letku 11. slp)
Z fotografie je patrná absence původní antény SRO na hřbetě trupu a naopak "vaničky" antén SRO-2 pod koncovým obloukem křídla.
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Foto St. Štěpánek - vlastní sbírka
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#357734
Verze : 0
.
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
DD.MM.RRRR
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Stroj na stání v pozadí za ním dva další stroje z nich jeden se dá určit jako "O410", ten se mi však mezi ostatními "péefky" nepodařilo najít.
Zdroj:
Mig-17 Fresco in Action / SSP 125 s. 46 (výřez)
URL : https://www.valka.cz/MiG-17PF-1015-t52752#465067
Verze : 0
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.