TR-4-1
TR-4-1 vznikl v závodu 185 Im. Kirova v roce 1935 úpravou TR-4. Vznikal již od počátku jako transportér munice. Oproti TR-4 doznal několika změn - nebyl lafetován zadní kulomet, byl odstraněn nouzový výstup mezi podpěrnými kladkami pásu a odstraněny lavice pro výsadek. V korbě byly připevněny držáky pro muniční truhlíky a vozidlo o váze 9 870 kg mohlo přepravovat buď 144 kusů nábojů ráže 76,2 mm, 360 ks nábojů ráže 45 mm nebo jejich kombinaci.
Dva členové osádky řidič a velitel nastupovali do vozidla dveřmi v levé nebo pravé straně korby a mohli použít jeden kulomet DT 7,62 mm. Jinak zůstalo vozidlo (pancéřování, TTD) stejné jako TR-4. Také neduhy zůstaly stejné, mezi ty nejzávažnější patřilo špatné chlazení motoru a malá průchodnost v terénu.
Zdroj
KOLOMIJEC, M: T-26-ťažolaja suďba legkogo tanka, Eksmo, Moskva 2007
BARJATINSKIJ, M: Legkij Tank T-26,Broněkollekcija spec.no.2, Modělist-Konstrukťor, Moskva 2003
KOLOMIJEC, M., SVIRIN, M.: T-26-mašiny na jego baze, Stratěgia KM, Moskva 1999
TR-4-1 vznikl v závodu 185 Im. Kirova v roce 1935 úpravou TR-4. Vznikal již od počátku jako transportér munice. Oproti TR-4 doznal několika změn - nebyl lafetován zadní kulomet, byl odstraněn nouzový výstup mezi podpěrnými kladkami pásu a odstraněny lavice pro výsadek. V korbě byly připevněny držáky pro muniční truhlíky a vozidlo o váze 9 870 kg mohlo přepravovat buď 144 kusů nábojů ráže 76,2 mm, 360 ks nábojů ráže 45 mm nebo jejich kombinaci.
Dva členové osádky řidič a velitel nastupovali do vozidla dveřmi v levé nebo pravé straně korby a mohli použít jeden kulomet DT 7,62 mm. Jinak zůstalo vozidlo (pancéřování, TTD) stejné jako TR-4. Také neduhy zůstaly stejné, mezi ty nejzávažnější patřilo špatné chlazení motoru a malá průchodnost v terénu.
Zdroj
KOLOMIJEC, M: T-26-ťažolaja suďba legkogo tanka, Eksmo, Moskva 2007
BARJATINSKIJ, M: Legkij Tank T-26,Broněkollekcija spec.no.2, Modělist-Konstrukťor, Moskva 2003
KOLOMIJEC, M., SVIRIN, M.: T-26-mašiny na jego baze, Stratěgia KM, Moskva 1999