Název: Name: | M-17T | M-17T |
Originální název: Original Name: | М-17Т | |
Kategorie: Category: | zážehový pístový motor do V | gasoline piston V-engine |
Výrobce: Producer: | Závod č.26, Rybinsk | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Použití: Use: | BT-7 BT-7A T-28 T-35 (M-17L) T-34 KV-1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost-suchá: Weight-no liquids: | 560 kg | 1235 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1634 mm | 5ft 4,32in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 866 mm | 2ft 10,09in |
Celková výška: Overall Height: | 1172 mm | 3ft 10,14in |
Vrtání: Bore: | 160 mm | 6,3in |
Zdvih(pravá/levá řada): Stroke (right/left series): | 190/199 mm | 7,48/7,83 in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 46,920 l | 2863.25 cu in |
Palivo: Fuel: | Benzín B-70 | Gas B-70 |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | 2x karburátor K-17-T, difuzor 44 mm | 2pcs Carburetor K-17-T, diffuser 1,73in |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6 | 6 |
Plnění válců: Mixture Charging: | 1-8-5-10-3-7-6-11-2-9-4-12 | 1-8-5-10-3-7-6-11-2-9-4-12 |
Chlazení: Cooling: | kapalinové s nuceným oběhem, 100 l chladící směsi, tažný ventilátor | Liquid with forced circulation, 100 l coolant, pull the fan |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 368 kW při 1550-1650 ot/min | 493.5 bhp at 1550-1650 rpm |
Poznámka: Note: | Motor vznikl úpravou leteckého motoru M-17 (licence motoru BMW VI) | The engine was modifications aircraft engine M-17 (license engine BMW VI) |
Zdroje: Sources: | Tank BT-7, Rukovodstvo služby, Vojennoje izdatělstvo NKO SSSR, Moskva 1941 Avtobronětankovoje upravlenije RKKA,Tank BT-7, Gosudarstvenoje vojennoje izdatělstvo МVS SSSR, Moskva 1938 http://engine.aviaport.ru/ |