Mil Mi-1M [Kód NATO: Hare]

Миль Ми-1М
     
Název:
Name:
Mil Mi-1M Mil Mi-1M
Originální název:
Original Name:
Миль Ми-1М
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník utility helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1957-DD.MM.1960 Rostovský letecký závod č. 168, Rostov na Donu /
DD.MM.1960-DD.MM.1962 Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego im. Zygmunta Puławskiego, Świdnik /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1957-DD.MM.1962
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
600+:
Rostov: 370 Mi-1T / Mi-1A / Mi-1M
Świdnik: 1594 SM-1/300 / SM-1/600 / SM-1W
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
1911 kg 4213 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2470 kg 5445 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2550 kg 5622 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
17,03 m 55 ft 10 ½ in
Délka trupu:
Fuselage Length:
12,01 m 39 ft 4 ⅞ in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
3,30 m 10 ft 9 ⅞ in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
14,50 m 47 ft 6 ⅞ in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
2,50 m 8 ft 2 ⅜ in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
165,13 m2 1777.44 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
4,91 m2 52.85 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Ivčenko AI-26V o výkonu 423 kW/575 k, později
Ivčenko AI-26VF o výkonu 452 kW/615 k
Ivchenko AI-26V, power 567 hp, later
Ivchenko AI-26VF, power 607 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
240 l
1x 160 l přídavná nádrž
52.8 Imp gal / 63.4 US gal
1x 35.2 Imp gal / 42.7 US gal auxiliary tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
190 km/h v ? m 118 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
140 km/h v ? m 87 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
3450 m 11319 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
4000 m 13123 ft
Dolet:
Range:
360 km 224 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
450 km 280 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
3 cestující 3 passengers
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:








?








?
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9.
Хаустов, Андрей В. Большая карьера малечкого вертолета. Авиация и Время 1998/04.
Soukup, Oldřich. Mil Mi-1, L+K 1981/16-17.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1M-Kod-NATO-Hare-t52496#612182 Verze : 0
Renovovaný Mil Mi-1 (1005) ze sbírek leteckého muzea ve Vyškově
Mil Mi-1M [Kód NATO: Hare] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1M-Kod-NATO-Hare-t52496#169642 Verze : 1
Adminova fotka Mi-1 z muzea ve Vyškově
Mil Mi-1M [Kód NATO: Hare] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1M-Kod-NATO-Hare-t52496#39160 Verze : 0
Ještě jeden záběr o pár kroků blíž, konkrétně se jedná o Mi-1M,
Mil Mi-1M [Kód NATO: Hare] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1M-Kod-NATO-Hare-t52496#39164 Verze : 0
Tento Mil Mi-1M bol darom sovietskeho generálneho tajomníka komunistickej strany Nikitu Sergejeviča Chruščova fínskemu prezidentovi Kekkonenovi.


Flugzeug 2/1987, str. 28

Mil Mi-1M [Kód NATO: Hare] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-1M-Kod-NATO-Hare-t52496#622343 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více