Název: Name: | Curtiss F6C-3 Hawk | Curtiss F6C-3 Hawk |
Originální název: Original Name: | Curtiss F6C-3 Hawk | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.10.1927-DD.MM.1927 Curtiss Aeroplane & Motor Co., Buffalo, New York | |
Období výroby: Production Period: | DD.10.1927-DD.MM.1927 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 35 (A7128/7162) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1926 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 981 kg | 2162 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1344 1) kg | 29631) lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9.6 m | 31ft 6in |
Délka: Length: | 6.96 2) m | 22ft 10in2) |
Výška: Height: | 2.69 3) m | 8ft 10in3) |
Plocha křídla: Wing Area: | 24.34 m2 | 262 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Curtiss D-12 o výkonu 298 kW dvoulistá kovová vrtule Curtiss-Reid | Curtiss D-12, power 400 hp two-blade metal Curtiss-Reid propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 378 l | 100 US gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 247.2 km/h v 0 m | 153.6 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6187 3) m | 203004) ft |
Dolet: Range: | 564.9 km | 351 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x 7,62mm kulomet Browning | 2x .30 Browning machine gun |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | S plováky: 1) 1504 kg 2) 7,75 m 3) 3,26 m 4) 5822 m | As floatplane: 1) 3316 lb 2) 25ft 5in 3) 10ft 8,5in 4) 19100 ft |
Zdroje: Sources: | Bowers, P. M. Curtiss Aircraft 1907-1947, Putnam Aeronautical Books, London 1979. ISBN 0-370-10029-8. Swanborough, F. G., Bowers, P. M. US Navy Aircraft Since 1912. Putnam Aeronautical Books, London 1990. ISBN 0-85177-838-0. Bowers, P. M. Curtiss Navy Hawks, Aircraft in Profile No.116. Profile Publications, Leatherhead 1965. Bowers, Peter. Curtiss Nawy Hawks in Action, In Action No.1156. Squadron/Signal Publications, Carrollton 1995. ISBN 0-89747-342-6. Matt, Paul R. United States Navy and Marine Corps Fighters 1918-1962. Harleyford Publications, Los Angeles 1962. http://www.aerofiles.com/_curt.html http://www.aero-web.org/specs/curtiss/f6c-3.htm http://www.airwar.ru/enc/fww1/f6c.html |
Období | - |
Výrobce | Curtiss |
Typ letounu | Curtiss F6C-3 Hawk |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Kov, stříbrná / Metalic, silver Žlutá / Yellow |
|
Země | |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | A7140 |
Taktické označení / imatrikulace | 1-B-20 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Bombardovací peruť 1B [1928-1930] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
F6C-3 od VB-1B, USS Lexington, cca 1928. Ocas, horní křídlo a pravděpodobně vrtulový kužel jsou žluté, zbytek stroje byl stříbrný.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Curtiss F6C-3 Hawk |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Kov, stříbrná / Metalic, silver Žlutá / Yellow |
|
Země | |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | A7140 |
Taktické označení / imatrikulace | 1-B-20 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Bombardovací peruť 1B [1928-1930] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stejný stroj z boku. Je krásně vidět nový podvozek převzatý z F6C-4.