Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 294 příspěvků vloženo, 1320 editováno a 266 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Heinkel He 111 B-2

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Heinkel He 111 B-2 Heinkel He 111 B-2
    Originální název:
    Original Name:
    Heinkel He 111 B-2
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.05.1937-DD.MM.1937 Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG (EHF), Rostock-Marienehe /
    DD.MM.1937-DD.MM.1937 Dornier-Werk Wismar GmbH (DWW), Wismar /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.05.1937-DD.MM.1937
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    426 (všechny verze He 111 B / all versions of He 111 B):
    - EHF: 136 (He 111 B) + 6 (He 111 B-0)
    - DWW: 283 (He 111 B)

    z toho / from that:
    ~200 He 111 B-2
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1937
    Osádka:
    Crew:
    4
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    5800 kg 12787 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    8600 kg 18960 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    10000 kg 22046 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22,60 m 74ft 1,75in
    Délka:
    Length:
    17,50 m 57ft 4,98in
    Výška:
    Height:
    4,20 m 13ft 9,34in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    87,60 m2 942.92 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    98,17 kg/m2 20.11 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Daimler-Benz DB 600 CG
    - invertní vidlicový
    - počet válců: 12
    - vzletový výkon: 698 kW (950 PS)
    Daimler-Benz DB 600 CG
    - inverted V-design
    - number of cylinders: 12
    - take-off power output: 937 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    370 km/h v 4000 m 230 mph in 13123 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    345 km/h v 4000 m 214 mph in 13123 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    7000 m 22966 ft
    Dolet:
    Range:
    9101) km 5651) mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1065 km 662 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    hmotnost pum: 1500 kg (maximálně)

    obranná výzbroj: 3x MG 15
    bomb load: 3307 lb (maximum)

    defensive armament: 3x MG 15
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    1) s maximální pumovou zátěží 1) with maximum bomb load
    Zdroje:
    Sources:
    Griehl, M.: Heinkel He 111, AirDOC, 2006
    Feist, U., Dario, M.: Heinkel He 111, Podzun-Verlag, 1976
    Michulec, R.: Heinkel He 111, AJ-Press, 1993
    Stachura, P., Zazvonil, J., Haladěj, D.: Heinkel He 111, Modelpres, 1994
    Kober, F.: He 111 an allen Fronten - vom ersten bis zum letzten Tag, Podzun-Pallas-Verlag, 1978
    http://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#254802Verze : 0
    MOD
    Avatar
    He 111 B od K 88 svrhává pumy na republikánské cíle, občanská válka ve Španělsku, 1938.


    Zdroj: http://ww2db.com/image.php?image_id=3796



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#539989Verze : 2
    MOD
    Avatar
    Dvojpohled na verzi He 111 B-1.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#254803Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Rozdíly mezi verzemi He 111 A-0 a He 111 B-1.


    Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#379869Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Rozdíly mezi verzemi He 111 B-1 a He 111 B-2


    Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#379870Verze : 0
    MOD
    Avatar
    He 111 B-1 (25-3, v pozadí 25-1) patrně od K 88, Legion Condor během občanské války ve Španělsku, začátek jara 1937. Verze B-2 měla oproti provedení He 111 B-1 větší nosnost pum (o 500 kg), což bylo umožněno instalací výkonnějších motorů (He 111 B-1 měla DB 600 C o výkonu 880 koní).


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#379827Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Zaplachtovaný He 111 B-2 (25-41) od K 88, Legion Condor během občanské války ve Španělsku. Stroje He 111 B-2 nasazené ve Španělsku nesly kódové označení 25-41 až 25-62.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#379835Verze : 0
    MOD
    Avatar
    He 111 B-2 patrně od letecké školy FFS(C) 12 po nouzovém přistání na letišti Praha-Ruzyně, 3. ledna 1942.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1004#379846Verze : 0
    MOD