Messerschmitt Me 210 A-1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 403 příspěvků vloženo, 2107 editováno a 266 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Messerschmitt Me 210 A-1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Messerschmitt Me 210 A-1 "lang" Messerschmitt Me 210 A-1 "lang"
    Originální název:
    Original Name:
    Messerschmitt Me 210 A-1 "lang"
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.01.1941-DD.03.1943 Messerschmitt AG, Regensburg /
    DD.10.1941-DD.05.1942 Messerschmitt AG, Augsburg /
    DD.02.1942-DD.02.1942 Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.01.1941-DD.03.1943 z toho / from that:
    DD.01.1941-DD.04.1941 Messerschmitt, Regensburg (A-0 / A-1 "kurz", W.Nr. 017-100)
    DD.05.1941-DD.05.1942 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "kurz", W.Nr. 101-270)
    DD.10.1941-DD.05.1942 Messerschmitt, Augsburg (A-1 "kurz", W.Nr.: 2251-2350)
    DD.02.1942-DD.02.1942 MIAG (A-1 "kurz", W.Nr.: 8151-8179)
    DD.07.1942-DD.01.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 020-260)
    DD.09.1942-DD.03.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 2251-2354)
    DD.12.1942-DD.01.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 8151-8176)
    DD.03.1943-DD.03.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 11051-11056)
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    354 (A-0 / A-1 "kurz"):
    Messerschmitt, Regensburg: 84 A-0 / A-1 "kurz" (W.Nr. 017-100)
    Messerschmitt, Regensburg: 144 A-1 "kurz" (W.Nr. 101-270)
    Messerschmitt, Augsburg: 100 A-1 "kurz" (W.Nr.: 2251-2350)
    MIAG: 26 A-1 "kurz" (W.Nr.: 8151-8179)


    212 (A-1 "lang"):
    130 (W.Nr. 020-260)
    50 (W.Nr. 2251-2354)
    26 (W.Nr. 8151-8176)
    6 (W.Nr. 11051-11056)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    02.09.1939 (Me 210 V1)
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    7270 kg 16028 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    96901) kg 213631) lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    16,40 m 53ft 9,66in
    Délka:
    Length:
    12,15 m 39ft 10,35in
    Výška:
    Height:
    3,70 m 12ft 1,66in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    36,20 m2 389.65 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    295 kg/m2 60.42 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Daimler-Benz DB 601 F
    - invertní do V (60°)
    - počet válců: 12
    - maximální výkon: 993 kW (1350 PS) při ? ot/min (na úrovni mořské hladiny)
    Daimler-Benz DB 601 F
    - inverted V-design (60°)
    - number of cylinders: 12
    - maximum power output: 1332 hp at ? rpm (at sea level)
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    5732) km/h v 5900 m 3562) mph in 19357 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    133) min do 6000 m 133) min to 19685 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    91504) m 300204) ft
    Dolet:
    Range:
    18205) km 11315) mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x 20mm kanón MG 151/20 v přídi
    2x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi
    2x pohyblivý 13mm kulomet MG 131 ve věži FDSL 131



    hmotnost pum: 1000 kg
    2x 20mm MG 151/20 cannon in the nose
    2x 7,92mm MG 17 machine gun in the nose
    2x flexible 13mm MG 131 machine gun in the FDSL 131 turret



    bomb load: 2205 lb
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    1) jako Zerstörer, 10690 kg jako Stukazerstörer
    2) jako Zerstörer, 540 km/h v 5200 m jako Stukazerstörer
    3) jako Zerstörer, 17 min do 6000 m jako Stukazerstörer
    4) při hmotnosti 9000 kg
    5) jako Zerstörer, 1440 km jako Stukazerstörer
    1) as Zerstörer, 23567 lb as Stukazerstörer
    2) as Zerstörer, 336 mph in 17060 ft as Stukazerstörer
    3) as Zerstörer, 17 min to 19685 ft as Stukazerstörer
    4) at weight 19842 lb
    5) as Zerstörer, 895 mi as Stukazerstörer
    Zdroje:
    Sources:
    Punka, G.: Messerschmitt Me 210/410 in Action, Squadron/Signal Publications, 1994
    Peczkowski, R.: Messerschmitt Me 410, Mushroom Model Publications, 2006
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1019#4534Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Me 210 A-1 (2N+FR) z výzbroje těžké stíhací eskadry ZG 1 na letišti Trapani v severní Africe, konec roku 1942.

    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1019#24858Verze : 0
    Avatar
    Me 210 A-1 (+CD) ze sestavy III./ZG 1 při letu nad Středomořím, 1942.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1019#25074Verze : 0
    Avatar
    Formace strojů Me 210 A-1 ze sestavy ZG 1 prolétá nad německým letištěm v Tunisku, 1942. V popředí se nachází stroj 2N+JR.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/1019#119619Verze : 0