Při cvičném letu došlo k nehodě vrtulníku Boeing AH-64DHA Apache Longbow ze stavu 2. praporu útočných vrtulníků (2 TEEP/2ο ΤΕΕΠ) na základně armádního letectva Megara.
Stroj se kvůli technickému problému dostal ve výšce 1000 m do autorotace a z neznámých příčin se při manévru ve výšce 30 m zřítil přídí napřed a po dopadu začal hořet, ačkoliv by bezpečnostní systémy na palubě stroje měly takovému vývoji nehody a následnému požáru zabránit.
Při nehodě zahynuli oba piloti major A. D. a rotný K. G. Druhý pilot byl sice z vrtulníku zachráněn, ale zemřel na následky těžkých popálenin při převozu vrtulníkem do 401. obecné vojenské nemocnice. Převážející vrtulník patřil k jednotce ze stejné základny, k 2. praporu vrtulníků (2 TEAS/2ο ΤΕΑΣ).
Havarovaný vrtulník patřil k nejmladším strojům. Patřil k dodávce 12 vrtulníků dodaných v září 2009 a zařazených k armádě v únoru 2010.
Zdroj:
aviation-safety.net
tiresias-press.blogspot.com
www.570news.com
www.defencenet.gr
Stroj se kvůli technickému problému dostal ve výšce 1000 m do autorotace a z neznámých příčin se při manévru ve výšce 30 m zřítil přídí napřed a po dopadu začal hořet, ačkoliv by bezpečnostní systémy na palubě stroje měly takovému vývoji nehody a následnému požáru zabránit.
Při nehodě zahynuli oba piloti major A. D. a rotný K. G. Druhý pilot byl sice z vrtulníku zachráněn, ale zemřel na následky těžkých popálenin při převozu vrtulníkem do 401. obecné vojenské nemocnice. Převážející vrtulník patřil k jednotce ze stejné základny, k 2. praporu vrtulníků (2 TEAS/2ο ΤΕΑΣ).
Havarovaný vrtulník patřil k nejmladším strojům. Patřil k dodávce 12 vrtulníků dodaných v září 2009 a zařazených k armádě v únoru 2010.
Zdroj:
aviation-safety.net
tiresias-press.blogspot.com
www.570news.com
www.defencenet.gr