Název: Name: | Lisunov Li-2V | Lisunov Li-2V |
Originální název: Original Name: | Лисунов ЛИ-2В | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1953-DD.MM.1955 Novosibirský letecký závod č. 153 V. P. Čkalova, Novosibirsk | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1954-DD.MM.1955 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 4+ konverzí | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.12.1953 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | wheels/ski |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 7650 kg | 16865 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 10700 kg | 23589 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 28,81 m | 94ft 6,25in |
Délka: Length: | 19,65 m | 64ft 5,62in |
Výška: Height: | 5,17 m | 16ft 11,53in |
Plocha křídla: Wing Area: | 97,10 m2 | 1045.18 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Švecov AŠ-62IR o vzletovém výkonu 735 kW/1000 k třílistá stavitelná vrtule AV-7NJe-161 | Shvetsov ASh-62IR, take-off power 986 hp three-bladed variable-pitch propeller AV-7NJe-161 |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 300 km/h v ? m | 186.4 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8000 m | 26247 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2500 km | 1553.4 mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | http://www.airwar.ru/enc/xplane/li2v.html http://www.vectorsite.net/avc47_2.html www.polarpost.ru http://crimso.msk.ru/Site/Arts/Art2914.htm |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
SSSR-Ja4274, první postavený Li-2V, od následujících má mírně odlišnou kapotáž motorů
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Ja4274 zepředu
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Motor Li-2V, před ním první zleva V. A. Kalinin, třetí V. Z. Krivoj, pátý S. Gluško, dále J. M. Kiržněr, I. Jevtušenko, A. P. Kaliničin, A. P. Eskli, A. I. Vodjanoj a poslední je P. Baranov.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Li-2V SSSR-N502, původně Li-2T, jeden ze čtyř strojů antarktické expedice. Ztracen 16. 2. 1958 na stanici Mirnij, když se při startu zasekla ocasní lyže a stroj sjel z dráhy a přepadl přes kraj ledovce. Posádka včas vyskočila.