Ľahký obrnený automobil BA-64 / B- ronirovannyj A-votmobil na baze GAZ-64 /. Bol určený predovšetkým na vykonávanie prieskumu. Vývojové práce na objekte 64-125 začali v roku 1941. Výroba začala a pokračovala celý rok 1942. BA-64 bol osadený na podvozok vozidla GAZ-64, z ktorého mal použitý i motor. Bojové nasadenie si však vyžiadalo zvýšiť stabilitu automobilu, čo bolo po roku 1942 riešené zmenou podvozku. Bol vybraný podvozok terénneho vozidla GAZ-67B ale to už automobil dostal označenie BA-64B. Automobil bol rozšírený o 16 cm.
Hlavné technické údaje :
Motor : GAZ 64 – štvorvalec benzínový
Obsah motoru : 3285 cm³
Výkon motora : 54 k
Rozmery v mm :
Dĺžka : 3660
Šírka : 1530
Výška : 1900
Rozvor: 2100
Rozchod kolies : 1250
Hrúbka panciera: 4 - 15
Brodivosť: 900
Hmotnosť : 2360 kg
Dojazd : 540 km
Max. rýchlosť : 80 km/hod.
Obsah nádrže: 90 l
Pneumatiky : 7,00 - 16″
Osádka : 2 muži
Výzbroj : 7,62 mm guľomet DT
Zdroj : www.battlefield.ru
Schéma automobilu BA-64
Hlavné technické údaje :
Motor : GAZ 64 – štvorvalec benzínový
Obsah motoru : 3285 cm³
Výkon motora : 54 k
Rozmery v mm :
Dĺžka : 3660
Šírka : 1530
Výška : 1900
Rozvor: 2100
Rozchod kolies : 1250
Hrúbka panciera: 4 - 15
Brodivosť: 900
Hmotnosť : 2360 kg
Dojazd : 540 km
Max. rýchlosť : 80 km/hod.
Obsah nádrže: 90 l
Pneumatiky : 7,00 - 16″
Osádka : 2 muži
Výzbroj : 7,62 mm guľomet DT
Zdroj : www.battlefield.ru
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Schéma automobilu BA-64