Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 232 příspěvků vloženo, 1051 editováno a 272 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

POL - Ursus A

Ursus A

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Ursus A Ursus A
    Originální název:
    Original Name:
    Ursus A 1)
    Kategorie:
    Category:
    podvozek pro nástavbu superstructure carrier
    Výrobce:
    Producer:
    Fabryka Samochodów Zakładów Mechanicznych "Ursus"
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.07.1928-DD.MM.1931
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    884
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Počet míst k sezení:
    Troop Seating Capacity:
    ?
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    ?
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    1540 kg 3395 lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    2000 kg 4409 lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    3540 kg 7804 lb
    Přípojná hmotnost:
    Gross Trailer Weight:
    ? kg ? lb
    Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
    Gross Combination Weight:
    ? kg ? lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    5115 mm 16ft 9,37in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2000 mm 6ft 6,73in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2500 mm 8ft 2,43in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    ? mm ?
    Rozvor:
    Wheelbase:
    ? mm ?
    Rozchod:
    Track:
    1500 mm - 3500 mm
    59,06in - 3500 mm
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    Mechanická nožní s účinkem na bubny zadních kol. -
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    ? ?
    Pneumatiky:
    Tyres:
    Overmann 895x135 mm nebo Polska Opona Stomil 32x6´´
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    Čtyřválcový čtyřtakt chlazený kapalinou o síle 25,8 kW při 1800 ot./min.
    V pozdějších modelech o síle 29,4 kW při nezměněném obsahu.
    -
    Převodovka:
    Gearbox:
    Čtyřrychlostní + zpátečka ?
    Spojka:
    Clutch:
    ? ?
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? l ? Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    60 km/h 37.3 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    21 l/100 km 13.45 mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    ? km ? mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    ? ° / ? °
    Svah:
    Gradient:
    ? 2) ° ? 2) %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    ? ° ? %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    ? m ?
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    ? m ?
    Brodivost:
    Fording Depth:
    ? m ?
    Uživatelské státy:
    User States:
    Polsko Poland
    Poznámka:
    Note:
    1) Licenční výroba italského SPA 25C "Polonia" s četnými úpravami.
    2) Při zimních testech v Zakopaném zdolával Ursus A stoupání 20%.
    Byly vyráběny v několika verzích:
    základní A
    modernizovaná A-30
    AW - zesílený a prodloužený podvozek. Délka 6800 mm, rozchod os 4500 mm, rozchod kol 1600 mm, užitečné zatížení 2500-3000 kg.
    Verze autobus byla určena pro 22 osob.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    www.weu1918-1939.pl
    Jońca, Andrzej, Szubański, Rajmund, Tarczyński, Jan: Wrzesień 1939-pojazdy Wojska Polskiego. Barwa i broń., WKŁ, Warszawa 1990


    Základní nákladní verze

    Další vzorek základní verze

    Pohled do korby

    Jako transportér tančíku
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114077#397397Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Těmito nákladními automobily byly vybaveny některé nákladní automobilní kolony typu I při polské mobilizaci v srpnu a září 1939.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114077#397545Verze : 0
    MOD