Siemens-Schuckert D.IV

     
Název:
Name:
Siemens-Schuckert D.IV Siemens-Schuckert D.IV
Originální název:
Original Name:
Siemens-Schuckert D.IV
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1918-DD.MM.191R Siemens Schuckertwerke GmbH, Berlin-Siemensstadt /
DD.MM.1918-DD.MM.191R Siemens-Schuckertwerke GmbH, Nürnberg /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1918-DD.07.1919
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
123
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1918 jaro
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
540 kg 1190 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
735 kg 1620 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,350 m 27ft 4,74in
Délka:
Length:
5,700 m 18ft 8,4in
Výška:
Height:
2,800 m 9ft 2,23in
Plocha křídla:
Wing Area:
15,12 m2 162.75 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Siemens-Halske Sh.III o výkonu 118 kW/160 k
čtyřlistá dřevěná vrtule
Siemens-Halske Sh.III, power 158 hp
four-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
190 km/h v 0 m 118.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6.4 min do 3000 m 6.4 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m 26247 ft
Dolet:
Range:
380 km 236.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný 7,92mm kulomet LMG 08/15 2x fixed 7.92 mm LMG 08/15 machine gun
Uživatelské státy:
User States:

(Flieger Abteilung 431, Grenzschutz Ost)

(Flieger Abteilung 431, Grenzschutz Ost)
Poznámka:
Note:
Vytrvalost: 2 h Endurance: 2 hr
Zdroje:
Sources:
Grosz, P. M. SSW D.III-D.IV, Windsock Datafile No.29. Albatros Publications, Berkhamsted 1991. ISBN 0-948414-33-2.
Gray, Peter L. The Siemens Schuckert D III & IV, Profile No.86. Profile Publications, Leatherhead 1965.
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
Lamberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
Zahálka, Jan; Tesař, P. A. Siemens Schuckert Werke SSW D.III/IV, Historie a plastikové modelářství 1993/10
Zahálka, Jan; Tesař, P. A. Siemens Schuckert Werke SSW D.III/IV, Historie a plastikové modelářství 1993/11
URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#403551 Verze : 0
Siemens-Schuckert D.IV
Zdroj : http://www.theaerodrome.com/ , wikipedie
Siemens-Schuckert D.IV -


Siemens-Schuckert D.IV - Ernst Udet na frontě před svým Siemens-Schuckert D.IV

Ernst Udet na frontě před svým Siemens-Schuckert D.IV
URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#203491 Verze : 0
.
Siemens-Schuckert D.IV - SSW D.IV 7553/17. Jde o první vyrobený stroj tohoto typu, jenž byl přestavěn z prototypu D.IIe totožného sériového čísla. Byl přidělen k Jasta 12, kde dostal modrobílý nátěr na trup, plátěné části a vzpěry potaženy lozengovým plátnem.

SSW D.IV 7553/17. Jde o první vyrobený stroj tohoto typu, jenž byl přestavěn z prototypu D.IIe totožného sériového čísla. Byl přidělen k Jasta 12, kde dostal modrobílý nátěr na trup, plátěné části a vzpěry potaženy lozengovým plátnem.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#398025 Verze : 0
.
Siemens-Schuckert D.IV - Letoun, na němž létal velitel Jasta 22 Lt. A. Lenz. Na tomto stroji sestřelil 29. 9. 1918 britskou stíhačku S.E.5a ve výšce 6000 m ještě během stoupavé zatáčky. Letoun zůstal, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu.

Letoun, na němž létal velitel Jasta 22 Lt. A. Lenz. Na tomto stroji sestřelil 29. 9. 1918 britskou stíhačku S.E.5a ve výšce 6000 m ještě během stoupavé zatáčky. Letoun zůstal, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#398030 Verze : 0
.
Siemens-Schuckert D.IV - Tovární zalétávač Lt. Bruno Rodschinka přelétával letouny vyexpedované z mateřského závodu k jednotkám. Zobrazený stroj přelétával 5. 11. 1918 k Jasta 14. Stroj je, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu a ještě nebyl opatřen výsostnými znaky.

Tovární zalétávač Lt. Bruno Rodschinka přelétával letouny vyexpedované z mateřského závodu k jednotkám. Zobrazený stroj přelétával 5. 11. 1918 k Jasta 14. Stroj je, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu a ještě nebyl opatřen výsostnými znaky.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#398036 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více