Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 325 příspěvků vloženo, 892 editováno a 234 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Siemens-Schuckert D.IV

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Siemens-Schuckert D.IV Siemens-Schuckert D.IV
    Originální název:
    Original Name:
    Siemens-Schuckert D.IV
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1918-DD.MM.191R Siemens Schuckertwerke GmbH, Berlin-Siemensstadt /
    DD.MM.1918-DD.MM.191R Siemens-Schuckertwerke GmbH, Nürnberg /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1918-DD.07.1919
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    123
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1918 jaro
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    540 kg 1190 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    735 kg 1620 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    8,350 m 27ft 4,74in
    Délka:
    Length:
    5,700 m 18ft 8,4in
    Výška:
    Height:
    2,800 m 9ft 2,23in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    15,12 m2 162.75 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Siemens-Halske Sh.III o výkonu 118 kW/160 k
    čtyřlistá dřevěná vrtule
    Siemens-Halske Sh.III, power 158 hp
    four-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    190 km/h v 0 m 118.1 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    6.4 min do 3000 m 6.4 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8000 m 26247 ft
    Dolet:
    Range:
    380 km 236.1 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný 7,92mm kulomet LMG 08/15 2x fixed 7.92 mm LMG 08/15 machine gun
    Uživatelské státy:
    User States:

    (Flieger Abteilung 431, Grenzschutz Ost)

    (Flieger Abteilung 431, Grenzschutz Ost)
    Poznámka:
    Note:
    Vytrvalost: 2 h Endurance: 2 hr
    Zdroje:
    Sources:
    Grosz, P. M. SSW D.III-D.IV, Windsock Datafile No.29. Albatros Publications, Berkhamsted 1991. ISBN 0-948414-33-2.
    Gray, Peter L. The Siemens Schuckert D III & IV, Profile No.86. Profile Publications, Leatherhead 1965.
    Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
    Gray, Peter, Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
    Lamberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
    Zahálka, Jan; Tesař, P. A. Siemens Schuckert Werke SSW D.III/IV, Historie a plastikové modelářství 1993/10
    Zahálka, Jan; Tesař, P. A. Siemens Schuckert Werke SSW D.III/IV, Historie a plastikové modelářství 1993/11
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114170#403551Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Siemens-Schuckert D.IV
    Zdroj : http://www.theaerodrome.com/ , wikipedie



    Ernst Udet na frontě před svým Siemens-Schuckert D.IV
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114170#203491Verze : 0
    Avatar
    .

    SSW D.IV 7553/17. Jde o první vyrobený stroj tohoto typu, jenž byl přestavěn z prototypu D.IIe totožného sériového čísla. Byl přidělen k Jasta 12, kde dostal modrobílý nátěr na trup, plátěné části a vzpěry potaženy lozengovým plátnem.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114170#398025Verze : 0
    MOD
    Avatar
    .

    Letoun, na němž létal velitel Jasta 22 Lt. A. Lenz. Na tomto stroji sestřelil 29. 9. 1918 britskou stíhačku S.E.5a ve výšce 6000 m ještě během stoupavé zatáčky. Letoun zůstal, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114170#398030Verze : 0
    MOD
    Avatar
    .

    Tovární zalétávač Lt. Bruno Rodschinka přelétával letouny vyexpedované z mateřského závodu k jednotkám. Zobrazený stroj přelétával 5. 11. 1918 k Jasta 14. Stroj je, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu a ještě nebyl opatřen výsostnými znaky.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114170#398036Verze : 0
    MOD