Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 328 příspěvků vloženo, 1011 editováno a 296 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Rolls-Royce Kestrel II S

Rolls-Royce Kestrel II S

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Rolls-Royce Kestrel II S Rolls-Royce Kestrel II S
    Originální název:
    Original Name:
    Rolls-Royce Kestrel II S
    Kategorie:
    Category:
    vidlicový motor vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Rolls-Royce Ltd.,
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1927-DD.MM.1938
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    4750 všechny verze motoru Kestrel
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.1926 první prototyp motoru Kestrel.
    Použití:
    Use:
    Renard R.31
    Fokker D.XVII
    Hawker Fury Mk.I
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    430,9 kg 950 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1773 mm 5ft 9,8in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    620 mm 2ft 0,4in
    Celková výška:
    Overall Height:
    953 mm 3ft 1,52in
    Vrtání:
    Bore:
    127 mm 5in
    Zdvih:
    Stroke:
    139,7 mm 5,5in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    21,236 l 1295.9 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    letecký benzín s oktanovým číslem 77 77 octane petrol
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    karburátor Rolls-Royce Own Carburettor one Rolls-Royce Own
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6,0:1 6,0:1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování odstředivým jednostupňovým jednorychlostním odstředivým kompresorem. Supercharged single-stage centrifugal type supercharger
    Chlazení:
    Cooling:
    přetlakové kapalinou provozní teplota do 150°C Liquid-cooled, pressurised to 300°F
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    357,9 kW při 2250 ot/min 480 bhp at 2250 rpm
    Poznámka:
    Note:
    maximální 640 hp (477,2 kW) v 4267 m, při 2900 ot/min
    Převod reduktoru: 1,81
    Převod kompresoru 1÷10,00
    Rozvod OHC, dva sací a dva výfukové ventily pro každý válec, výfukové jsou chlazeny sodíkem.
    maximum power output 640 hp at 14,000 ft at 2,900 rpm
    Reduction gear: 1,81
    Gear ratio of supercharger: 1:10,0
    Valvetrain: Two inlet and two exhaust poppet valves per cylinder.
    Zdroje:
    Sources:
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Kestrel
    www.rafmuseum.org.uk
    www.oldengine.org
    archiv autora
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/114331#398208Verze : 0
    MOD