Siemens-Schuckert D.I

     
Název:
Name:
Siemens-Schuckert D.I Siemens-Schuckert D.I
Originální název:
Original Name:
Siemens-Schuckert D.I
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1917-DD.MM.1917 Siemens-Schuckertwerke GmbH, Berlin-Siemensstadt /
DD.MM.1917-DD.MM.1917 Siemens-Schuckertwerke GmbH, Nürnberg /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1917-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
95
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1916
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
430 kg 948 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
685 kg 1510 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
7,500 m 24ft 7,27in
Délka:
Length:
6,000 m 19ft 8,21in
Výška:
Height:
2,590 m 8ft 5,96in
Plocha křídla:
Wing Area:
14,4 m2 155 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Siemens-Halske Sh.I o výkonu 81 kW/110 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Siemens-Halske, Sh.I, power 109 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
172 km/h v 0 m 106.9 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8 min do 2000 m 8 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5000 m 16404 ft
Dolet:
Range:
350 km 217.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1-2x pevný 7,92mm kulomet LMG 08/15 1-2x fixed 7.92 mm LMG 08/15 machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
volná kopie Nieuportu 17 based on a Nieuport 17
Zdroje:
Sources:
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
Lamberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
http://www.airwar.ru/enc/fww1/ssd1.html

Siemens-Schuckert D.I -


URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-I-t116677#403558 Verze : 0
V berlínskej pobočke bolo vyrobených 22 kusov a v norimbergskej pobočke 73 kusov. Okrem sériových strojov bol postavený prototyp D.I a ďalšie vývojové stroje označené D.Ia a D.Ib.
D.Ia ( č. D.3768/16) mal nosnú plochu zväčšenú na 15,7 m2.
Z D.Ia upravený D.Ib (č. D1230/17 a D.1231/17) mal novonavrhnuté horné priebežné krídlo stavané z jedného kusa, ktoré malo plochu 19,2 m2. Stroj D.1231/17 dostal aj výkonnejší motor Sh.I zo zvýšenou kompresiou a výkonom 103 kW (140 HP) a lepšou výškovosťou.


Zdroj:
Balous, Miroslav: Letadla 14-18: Siemens-Schuckert D.I, Letectví a kosmonautika 2013 / 02
URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-I-t116677#471210 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více