Typ letounu: | MiG-21U izd. 66-400 |
Sériové číslo: | 661318 |
Trupové označení: | "červená" 1318 |
Datum dodání: | 4.6.1965 |
Období služby: | 4.6.1965-17.2.199O |
Určení: | Cvičný letoun |
Motor: | Tumanskij R-11F-300 - (1965) |
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: | - |
Marking:
Horní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - (1965) Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Spodní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Výsostné znaky letounu na bocích trupu: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1965) |
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1965) |
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1965) |
Výsostné znaky letounu na svislé ocacní ploše: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1965) |
Speciální označení na trupu: | Znak 1. PLM? |
Speciální označení na horní straně křídla: | - |
Speciální označení na spodní straně křídla: | - |
Výroční a příležitostné zbarvení: | - |
Historie letounu:
Dodán č. června 1965, první jednotka 1 PLM, vyřazen z provozu 17. února 1990, presentován v Lubuskie Muzeum Wojskowe, Drzonów.
Zdroj:
Yefim Gordon, Keith Dexter, Dmitriy Komissarov : Mikoyan Mig-21, Famous russian aircraf. Hinckley, England, 2008.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | MiG-21U 1318 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stav 1990