Základní data:
Marking:
Historie letounu:
Dodán 10. června 1970, první uživatel CSL Modlin, vyřazení z provozu 1990?, v únoru 1995 veden jako uskladněný v Mierzecicích, v říjnu téhož roku prodán do USA jako N9149F.
Zdroj:
Yefim Gordon, Keith Dexter, Dmitriy Komissarov : Mikoyan Mig-21, Famous russian aircraf. Hinckley, England, 2008.
Typ letounu: | MiG-21US |
Sériové číslo: | 08685146 |
Trupové označení: | 4608 |
Datum dodání: | 10.6.1970 |
Období služby: | 10.6.1970-1990? 1995? |
Určení: | Cvičný letoun |
Motor: | Tumanskij R-11F2S-300 - (1970) |
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: | - |
Marking:
Horní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - (1970) Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Spodní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Výsostné znaky letounu na bocích trupu: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1970) |
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1970) |
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1970) |
Výsostné znaky letounu na svislé ocacní ploše: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1970) |
Speciální označení na trupu: | - |
Speciální označení na horní straně křídla: | - |
Speciální označení na spodní straně křídla: | - |
Výroční a příležitostné zbarvení: | - |
Historie letounu:
Dodán 10. června 1970, první uživatel CSL Modlin, vyřazení z provozu 1990?, v únoru 1995 veden jako uskladněný v Mierzecicích, v říjnu téhož roku prodán do USA jako N9149F.
Zdroj:
Yefim Gordon, Keith Dexter, Dmitriy Komissarov : Mikoyan Mig-21, Famous russian aircraf. Hinckley, England, 2008.