SOV - T-34/76 (model 1943)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

SOV - T-34/76 (model 1943)

Т-34/76 обр. 1943 г.

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    T-34/76 (model 1943) T-34/76 (model 1943)
    Originální název:
    Original Name:
    Т-34/76 обр. 1943 г.
    Kategorie:
    Category:
    střední tank medium tank
    Výrobce:
    Producer:
    Závod č. 112 Rudé Sormovo, Gorkij /
    Závod č. 183 (UVZ / UTZ), Nižnij Tagil /
    Uralský závod těžkého strojírenství (UZTM), Sverdlovsk /
    Čeljabinský Kirovův závod (ČKZ), Čeljabinsk /
    Závod č. 174, Omsk /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1943-DD.06.1944
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1943 : 15710

    7466 - Nižnyj Tagil
    2851 - Gorkij
    1347 - Omsk
    3594 - Čeljabinsk
    452 - Sverdlovsk

    1944 : 3976

    1838 - Nižnyj Tagil
    557 - Gorkij
    1136 - Omsk
    445 - Čeljabinsk
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    4
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Bojová hmotnost:
    Combat Weight:
    30900 kg 68123 lb
    Délka s kanónem dopředu:
    Length with Gun Forward:
    6620 mm 21ft 8,62in
    Délka korby:
    Hull Length:
    6620 mm 21ft 8,62in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    3000 mm 9ft 10,11in
    Celková výška:
    Overall Height:
    2520 mm 8ft 3,2in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    400 mm 1ft 3,75in
    Šířka pásu:
    Track Width:
    500 mm 1ft 7,69in
    Měrný tlak:
    Ground Pressure:
    0,083 MPa 12.04 psi
    Pancéřování:
    Armour:
    Korba :

    zepředu: 60mm / ?°
    bok: 40-45mm / ?°
    zezadu: 45mm / ?°
    zhora: 15-20mm
    zespodu: 15-20mm

    Věž:

    zepředu: 75mm / ?°
    bok: 52mm / ?°
    zezadu: 52mm / ?°
    zhora: 16mm
    Hull :

    Front: 60mm / ?°
    Side: 40-45mm / ?°
    Rear: 45mm / ?°
    Top: 15-20mm
    Bottom: 15-20mm

    Turret:

    Front: 75mm / ?°
    Side: 52mm / ?°
    Rear: 52mm / ?°
    Top: 16mm
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    V-2-34 diesel V-2-34 diesel
    Výkon:
    Power:
    368 kW při 1800 ot/min 493.5 bhp at 1800 rpm
    Převodové ústrojí:
    Transmission:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    55 km/h 34 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    465 km 289 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    365 km 226.8 mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Svah:
    Gradient:
    35 ° 78 %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    25 ° 56 %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    2,50 m 98,4in
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    0,73 m 28,7in
    Brodivost:
    Fording Depth:
    1,30 m 51,2in
    Výzbroj:
    Armament:
     
    Hlavní:
    Main:
    76,2mm kanon F-34 (vz. 1942) (100 nábojů) 76,2mm gun F-34 (mod. 1942) (100 rounds)
    Vedlejší:
    Secondary:
    2x 7,62mm kulomet DT (3150 nábojů) 2x 7,62mm machine gun DT (3150 rounds)
    Uživatelské státy:
    User States:

    ?

    ?
    Poznámka:
    Note:
    Dojezd je bez přídavných nádrží Range is without external fuel tanks
    Zdroje:
    Sources:
    Sovětský střední tank T-34/76, M. Kopecký, P. Štěpánek, MBI, 2007
    Russian Tanks and Armored Vehicles, W. Fleischer, Shiffer Publishing, 1999
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#421587Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Zimná kamufláž s nápisom " Leningradčan" (zrejme červenou farbou)


    Zdroj : B.LINK a kol., Druhá svetová vojna, 2.diel – Amsterdam 1975



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#348982Verze : 0
    Avatar
    T-34/76 (model 1943), Panzermuseum Munster, 2011. (©Radek Havelka)


    Citace - Dolin404 :


    Tank: T-34-76
    Vzor: 1943
    Vyroben: druhá polovina roku 1943
    Výroba: Závod č. 174, Omsk.
    Tank má na bocích věže navařeny závěsné manipulační úchyty (podobné těm pozdějším použitých na T-34-85) namísto u ostatních výrobců na strop montovaných litých ok. Stroj prošel pravděpodobně poválečnou modernizací (případně muzejní renovací), která dodala neoriginální ochranné rámy světel, poziční světla, IČ světla a podobně. Stejně tak byla původní kola vyměněna za modernější s dvanácti celými žebry a doplněn vlnolam.





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#422629Verze : 1
    MOD
    Avatar
    Tank: T-34-76
    Vzor: 1943
    Vyroben: zima 1943-44 (leden 1944)
    Výroba: Závod č.183, Nižný Tagil.(korba)
    Tento tank je složenina posledního typu korby vyrobené nejspíše až v roku 1944 a stalingradské věže z května 1942. Otázkou zůstává, kdy tato složenina vznikla. Věž je na první pohled poškozena o hodně více jako korba. Ta se jeví mnohem zachovaljší. Stoj stojí na Poklonné ulici, před jednou z budov komplexu na Poklonné hoře, a je dobře viditelný pokud stojíte u brány venkovní expozice.

    Pravá strana tanku.

    Levá strana tanku.

    Čelní pohled.

    Napojení čelních pancéřovách desek korba a vany trámcem s ostrou hranou.

    Sestava madel tak jako na pozdějších korbách pro T-34-85.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#539331Verze : 0
    Avatar
    Detaily stroje.

    Poklop řidiče a deflektor střel u horní hrany pancíře.

    Pojezdová kola.

    Hnací kolo.

    Zadní partie tanku.

    Kryty nad motorovou částí.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#539332Verze : 0
    Avatar
    mazec fotky Doli, parada !
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#539342Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Radku dej to (viz níže) k Tvým fotkám z Munsteru OK? Já pak doplním další na tento stroj.


    Tank: T-34-76
    Vzor: 1943
    Vyroben: druhá polovina roku 1943
    Výroba: Závod č. 174, Omsk.
    Tank má na bocích věže navařeny závěsné manipulační úchyty (podobné těm pozdějším použitých na T-34-85) namísto u ostatních výrobců na strop montovaných litých ok. Stroj prošel pravděpodobně poválečnou modernizací (případně muzejní renovací), která dodala neoriginální ochranné rámy světel, poziční světla, IČ světla a podobně. Stejně tak byla původní kola vyměněna za modernější s dvanácti celými žebry a doplněn vlnolam.


    EDIT ADMIN : jasne, hotovo
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/123848#539348Verze : 1