Mikojan-Gurevič MiG-19S [kód NATO: Farmer-C]

Mikoyan-Gurevich MiG-19S
Микоян-Гуревич МиГ-19С
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-19S Mikoyan-Gurevich MiG-19S
Originální název:
Original Name:
Микоян и Гуревич МиГ-19С
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1956-DD.MM.1957 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
DD.MM.1956-DD.MM.1958 Novosibirský letecký závod č. 153 V. P. Čkalova, Novosibirsk /
DD.MM.1957-DD.11.1961 Středočeské strojírny n.p.1), Odolena Voda /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1956-DD.11.1961
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Zavod 21: 60 - 59 (1956) + 1 (1957)
Zavod 153: 603 - 145 (1956) + 283 (1957) + 175 (1958)
Středočeské strojírny: 104
První vzlet:
Maiden Flight:
27.11.1955 (prototyp / prototype SM-9/3)
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5455 kg 12026 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7780 kg 17152 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
8832 kg 19471 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,00 m 29 ft 6 ⅜ in
Délka:
Length:
12,54 m 41 ft 1 ¾ in
Výška:
Height:
3,88 m 12 ft 8 ¾ in
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2 270.82 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
RD-9B (РД-9Б)
- maximální tah bez přídavného spalování: 25,50 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 31,87 kN
RD-9B (РД-9Б)
- maximum thrust, dry: 5733 lbf
- maximum thrust, afterburning: 7165 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2170 l
2x 760 l přídavná nádrž
477 Imp gal / 573 US gal
2x 167 Imp gal / 201 US gal drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1454 km/h v 9000 m 903 mph in 29528 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
115 m/s 22638 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
0,9 min do 9000 m 0,9 min to 29528 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
17900 m 58727 ft
Dolet:
Range:
14002) km 8702) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
22003) km 13673) mi
Výzbroj:
Armament:
3x kanón NR-30 se zásobou 70/70/50 nábojů


2x ORO-57K
2x 250kg puma
3x NR-30 cannon with 70/70/50 rounds of ammunition


2x ORO-57K
2x 551 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:


























Poznámka:
Note:
kódové označení NATO: Farmer-C
čínská licenční verze Šen-jang J-6

1) československé označení S-105
2) bez podvěsů
3) s přídavnými nádržemi PTB-760

článek MiG-19 / První nadzvuk
NATO reporting name: Farmer-C
Chinese licence version Shenyang J-6

1) Czechoslovak designation S-105
2) without external stores
3) with PTB-760 external fuel tanks

article MiG-19 / První nadzvuk
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-19S-kod-NATO-Farmer-C-t12470#41633 Verze : 0
MiG-19S z výzbroje 11. stíhacího leteckého pluku.
Mikojan-Gurevič MiG-19S [kód NATO: Farmer-C] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-19S-kod-NATO-Farmer-C-t12470#175243 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více