Během cvičného letu na palubě stroje Su-27, z 689. gardového stíhacího leteckého pluku na základně Čkalovsk námořního letectva baltské flotily, došlo ve výšce 600 metrů k signalizaci abnormálního chodu levého motoru.
Pilot informoval řídícího létání a přerušil činnost. Vypnul levý motor a provedl přistání s jedním motorem. Během přistání vlivem bočního větru došlo k poškození předního podvozku. Ještě než letoun opustil dráhu, pilot vypnul i druhý motor. Následně v pořádku opustil stroj. Stroj byl poničen ohněm a následky nouzového přistání.
Příčiny závady a škody jsou vyšetřovány.
Zdroj:
aviation-safety.net
http://sledcom.ru/news/94101.html
Pilot informoval řídícího létání a přerušil činnost. Vypnul levý motor a provedl přistání s jedním motorem. Během přistání vlivem bočního větru došlo k poškození předního podvozku. Ještě než letoun opustil dráhu, pilot vypnul i druhý motor. Následně v pořádku opustil stroj. Stroj byl poničen ohněm a následky nouzového přistání.
Příčiny závady a škody jsou vyšetřovány.
Zdroj:
aviation-safety.net
http://sledcom.ru/news/94101.html